أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 15:15

21.12.2013






القصاص القصاص هههههههههههههههههههههههه







اتمنى الصور تعجبكوا وادعوووووووووووووووووووولى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F 22

مســـاعد أول
مســـاعد أول



الـبلد :
العمر : 25
المهنة : مهندس مدني
المزاج : اديني فرصة أفكر وأرد عليك
التسجيل : 25/10/2013
عدد المساهمات : 526
معدل النشاط : 708
التقييم : 30
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 19:49

بعد خبرة 17 سنة دراسة عندي ليك نصيحة هي كالاتي

              
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mi-17

مشرف
لـــواء

مشرف  لـــواء



الـبلد :
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 23/02/2013
عدد المساهمات : 20399
معدل النشاط : 24865
التقييم : 960
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




متصل

مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 19:56

ندعو الله ان تنجح في الامتحان 


وهذه نصيحتي لك..........



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 20:04

ههههههههههههههه ربنا يسترها يجماعه وده اول امتحان ولسا ليا 7 مواد كمان  12  12  12  12  رحمتك ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب 55  55  55  55  55
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Egypt 777

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 18
المهنة : طالب
المزاج : متفائل بالغد
التسجيل : 21/07/2012
عدد المساهمات : 2620
معدل النشاط : 2640
التقييم : 101
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 20:58

يعنى امتحانك بكره و ما بتذاكرش و قاعد على النت 
روح يا عم ذاكر 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 21:01

ههههههههههههههههه يمعلم ذاكرت وخلصت ادعيلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
F 22

مســـاعد أول
مســـاعد أول



الـبلد :
العمر : 25
المهنة : مهندس مدني
المزاج : اديني فرصة أفكر وأرد عليك
التسجيل : 25/10/2013
عدد المساهمات : 526
معدل النشاط : 708
التقييم : 30
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 21:07

المثل بيقول
ذاكر يا بن أدم مذاكرة الوحوش برده هيجيلك في الامتحان من اللي انت ما ذاكرتهوش 13  13  13
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 21:13

ههههههههههههههههههههههه ادينا حنشووووووووووووووووووووف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Egypt 777

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 18
المهنة : طالب
المزاج : متفائل بالغد
التسجيل : 21/07/2012
عدد المساهمات : 2620
معدل النشاط : 2640
التقييم : 101
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 21:51

اقتباس :

هههههههههههههههه يمعلم ذاكرت وخلصت ادعيلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ربنا معاك و معايا انا امتحانى 4 يناير 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Syrian Armed Forces

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : طبيب
المزاج : علماني لمن يفهم معنى العلمانية
التسجيل : 06/08/2012
عدد المساهمات : 2354
معدل النشاط : 2359
التقييم : 233
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   السبت 21 ديسمبر 2013 - 23:08

عندي احساس انك  ناجح بكرة ان شاء الله
يمكن ذكرتني بنفسي لما كنت في السنة الاخيرة و في امتحان الفصل الثاني
كنت قاعد انا واصدقائي عم نرفه عن نفسنا و نلعب ورق لما خطر لواحد من الشباب يشوف الساعة و فجأة تطلع فيي و سألني امتحانك اي ساعة
قلتلو الساعة 11
قلي اي صارت الساعة 11 الا 5
بذكر يومها اني حطمت الرقم القياسي العالمي بالجري 100 متر و رقم ال 200م و ال  400م حواجز و ال 800 متر كمان
المهم وصلت في الثانية الاخيرة و اوراق الاسئلة عم يوزعوها على الطلبة
طبعا النتيجة كانت ربع ساعة لالتقاط الأنفاس حتى قدرت اتطلع بورقتي
و تخرجناااااااااااا
بالتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TAHK

مشرف سابق
لـــواء

مشرف سابق  لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 29/07/2013
عدد المساهمات : 10280
معدل النشاط : 14429
التقييم : 672
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 2:10

لا تخاف كلنا في ايام الدراسة , اول ما يسلمونا الورقة تجينا حالة رعشة خفيفة مصاحبة بعرق و انقباضات بالبطن و احساس غريب بانك تريد ان تتقيأ اضافة الى ضيق بالتنفس (تقول وحدة حاملة) اضافة الى هذيان و فقدان مؤقت للذاكرة , و ووساس ياتيك بانك لم تذاكر جيدا .

بس اول 5 دقايق لما تذكر اعمال الصيف , مباشرة تسترد عافيتك و تتذكر ما راجعته و ما لم تراجعه .

و في نهاية نصر مؤزر باذن الله .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
قائد الاركان

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
التسجيل : 31/05/2012
عدد المساهمات : 1411
معدل النشاط : 1082
التقييم : 66
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 10:51



ههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 10:55

الحمد لله يبشر لسه جاى من امتحان المحاسبه ودعواتكم شفعت وقفلت الامتحان فى ظرف ساعه الحمد لله رب العالمين  13  13  13  13  13  13  13  13  13  13  13  9  9  9  9  9  9  9  9
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Egypt 777

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 18
المهنة : طالب
المزاج : متفائل بالغد
التسجيل : 21/07/2012
عدد المساهمات : 2620
معدل النشاط : 2640
التقييم : 101
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 12:22

اقتباس :
حمد لله يبشر لسه جاى من امتحان المحاسبه ودعواتكم شفعت وقفلت الامتحان فى ظرف ساعه الحمد لله رب العالمين

الف الف مبروك 
انا بقى امتحانى بكره و لسه ما قراتش اى كلمة 
ادعيلى 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 12:30

والله يعم احنا فينا شىء لله الواحد دعا ربنا والمعجزات بتحصل يمعلم يعنى انا السنه اللى فاتت دخلت فى مادتين مش كنت بحضرلهم محاضرات ولا بروح دروس والله وخشيت الامتحانات والمعجزات كانت بترف يمعلم والحمد لله جبت فيهم تقدير كمان نصيحه والله والله والله ادعى ربنا وحتشوف انه حيستجبلك باذن الله وبكره ربنا حيكرمك باذن الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 13:31

الله يعينك 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 13:34

ربنا يخليك يعمناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amirmaher

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 31/10/2013
عدد المساهمات : 41
معدل النشاط : 22
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:08

انت فى جامعة اية يا فهد ؟
شكلك معايا ^_^ اصلى كان عندى انهاردة امتحان محاسبة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:13

يمعلم انا جامعه الزقازيق تانيه انتظام كليه تجاره واسمى الحقيقى عبدالرحمن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amirmaher

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 31/10/2013
عدد المساهمات : 41
معدل النشاط : 22
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:17

@فهد الصحراء كتب:
يمعلم انا جامعه الزقازيق تانيه انتظام كليه تجاره واسمى الحقيقى عبدالرحمن

خش فى لحم اخوك خش  4 معايا يا معلم
عملت ناتج قائمة الدخل اية  23
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
дмuň

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المزاج : البعض اصبح يستنشق الغباء بدل الهواء !
التسجيل : 05/07/2013
عدد المساهمات : 4163
معدل النشاط : 4092
التقييم : 465
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:20

يابخنكوا انا امتحناتى الاسبوع الجاى والجدول لسا مانزلش  16 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
فهد الصحراء

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب فى كليه التجاره
المزاج : 30 يونيو ثوره شعب
التسجيل : 21/11/2013
عدد المساهمات : 5432
معدل النشاط : 4668
التقييم : 134
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:22

بكره تبص ف الجدول لغايه ما تنسى اسمك وتحفظه اساحبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amirmaher

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 31/10/2013
عدد المساهمات : 41
معدل النشاط : 22
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:23

@дмuň كتب:
يابخنكوا انا امتحناتى الاسبوع الجاى والجدول لسا مانزلش  16 

دا اية الجامعة البزرميطة دى ؟ ، جداول كل الجامعات المصرية نازلة من على الأقل من اسبوع
كان الله فى عونك يعنى انت دلوقتى مش عارف تذاكر انهى مادة   17
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
дмuň

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المزاج : البعض اصبح يستنشق الغباء بدل الهواء !
التسجيل : 05/07/2013
عدد المساهمات : 4163
معدل النشاط : 4092
التقييم : 465
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:27

@amirmaher كتب:






دا اية الجامعة البزرميطة دى ؟ ، جداول كل الجامعات المصرية نازلة من على الأقل من اسبوع
كان الله فى عونك يعنى انت دلوقتى مش عارف تذاكر انهى مادة   17

المصيبه ان الدكاتره حدد حاجات للامتحان هيا ماشرحتهاش اساسا 13 

دا احنا هانشيل اوبح فى الفيزياء 19 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
amirmaher

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 31/10/2013
عدد المساهمات : 41
معدل النشاط : 22
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )   الأحد 22 ديسمبر 2013 - 21:30

@дмuň كتب:


المصيبه ان الدكاتره حدد حاجات للامتحان هيا ماشرحتهاش اساسا 13 

دا احنا هانشيل اوبح فى الفيزياء 19 

هههههههههههه دا دكاترة عايزين الحرق
الحمد لله فى الزقازيق الخلاصة بتنزل قبل الامتحانات بتظبطنا يا عم
وكمان فى آخر محاضرات الدكاترة بيقولوا الى ملغى والمهم فى الامتحان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

امتحانى بكره يجدعان تعالو شوفوا التريقه(انا كليه تجاره على فكره )

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين