أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

مقوله من احد الافلام المصريه

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 مقوله من احد الافلام المصريه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
sôvièt µniôn

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 28/09/2012
عدد المساهمات : 888
معدل النشاط : 607
التقييم : 14
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 19:26

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 19:28

هذا الفيلم هو الفيلم المصري الوحيد التي شاهدته وهو تحفة ولم اجد مثله 




الشارموطي اسطورة 16 


عدل سابقا من قبل العالم العربي في الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 19:31 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sôvièt µniôn

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 28/09/2012
عدد المساهمات : 888
معدل النشاط : 607
التقييم : 14
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 19:30

@العالم العربي كتب:
هذا الفيلم هو الفيلم المصري الوحيد التي شاعدته وهو تحفة ولم اجد مثله 




الشارموطي اسطورة 16 
لا اسموا القرموطى بالقاف

معلومه ايضا

الشارموطى كما كتبته تعتبر شتيمه قبيحه فى مصر ولها مدلول سئ جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
s.a.s

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
المهنة : طالب
المزاج : مانجا
التسجيل : 09/08/2013
عدد المساهمات : 250
معدل النشاط : 346
التقييم : 41
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 21:05

@sôvièt µniôn كتب:
لا اسموا القرموطى بالقاف

معلومه ايضا

الشارموطى كما كتبته تعتبر شتيمه قبيحه فى مصر ولها مدلول سئ جدا
اخى الفاضل مش لازم توضح الراجل مش فاهم معانها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmedsalah95

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 20
المهنة : طالب
المزاج : معتدل
التسجيل : 18/06/2011
عدد المساهمات : 3216
معدل النشاط : 2814
التقييم : 77
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 21:11

@s.a.s كتب:
اخى الفاضل مش لازم توضح الراجل مش فاهم معانها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه هموت من الضحك وعلى فكرة زميلنا العزيز كان لازم يوضح حتى لا يدخل البعض ويتطفل على صاحب الكلمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 21:35

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ان لن اكن اعلم انك لا تعرف معنى هذة الكلمة يا عبد الرحيم انا كنت الت عليك كلام تانى خالص
المهم انا فعلا فطست من الضحك اوى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Undertaker

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 21
المزاج : و إن عدتم عدنا
التسجيل : 26/10/2012
عدد المساهمات : 3746
معدل النشاط : 3056
التقييم : 141
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :






مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:15

@العالم العربي كتب:
هذا الفيلم هو الفيلم المصري الوحيد التي شاهدته وهو تحفة ولم اجد مثله 




الشارموطي اسطورة 16 
إنت بتقول إيه 23 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cabo

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 07/02/2008
عدد المساهمات : 2659
معدل النشاط : 1451
التقييم : 124
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:40


أجمل مقطع فى الفيلم

الأبن وحيد يخاطب والدة /
أنت مركب دش فى القهوة علشان اللى يسوا واللى ميسواش
يتفرجوا عليه ومستخسر تركبلى دش فى البيت .

القرموطى / علشان الدش فى القهوة تحت السيطرة

وحيد / وفى البيت ؟

القرموطى / مسخرة .. ومفيش دش هيخش بيت القرموطى يا وحيد وانا قيالك الكلام دة
علشان لو جبت سيرة الدش دة تانى انا هولع فى الدش وهولع فى الرسيفر وهولع فى امك
لو عاوزنى أولع فى امك جيب سيرة الدش دة تانى آل دش فى البيت آل ناقص تشرب شيشة معايا كمان .

________________________________

هههههههههههههههههههههههههه
وعندما حل المساء الدش فى بيت القرموطى
وهو يجل مع أبنه بيشيشوا سوا ..

القرموطى / مساء الخير يا وحيد يا أبنى
أضرب 113

وحيد / مساء الفل يا أرمط

القرموطى / 113  مساء الجمال يا حبيب قلبى .. أرمط !!
شوف قلة الأدب يعنى انا أروقك وأدخلك الدش وانت تقل أدبك عليا وتقولى أرمط
مفيش يابا الحج أرموطى أبيه أرموطى .. يلا بئى جيل أخر زمن هنقول أيه !! 113

أسمع ياد يا وحيد 113انا أذا كنت وافقت ادخلك الدش دة انا وافقت
علشان حاجة واحدة بس .. المثل بيقول أن كبر أبنك خاويه وانت ما شاء الله
كبرت ورعرعت وداخل على جواز ولازم تفهم الدنيا وما فيها .

وحيد / ما تجبلنا يابا قناة من بتوع الاغانى
القرموطى / بس بلا قلة أدب قنوات الأغانى متخش بيت القرموطى أبدا
  أنا شفرت كل قنوات الأغانى اللى فى الدش وفتحتلك قناوات ال - - - علشان
اخلاقك ما تبوظش معلش احنا بنتكلم يعنى .

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الفيلم دة مجرم جداااااااااااااااااا


 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:44

@s.a.s كتب:
اخى الفاضل مش لازم توضح الراجل مش فاهم معانها
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
@ahmedsalah95 كتب:
هههههههههههههههههه هموت من الضحك وعلى فكرة زميلنا العزيز كان لازم يوضح حتى لا يدخل البعض ويتطفل على صاحب الكلمة
@القاتل المخيف كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ان لن اكن اعلم انك لا تعرف معنى هذة الكلمة يا عبد الرحيم انا كنت الت عليك كلام تانى خالص
المهم انا فعلا فطست من الضحك اوى هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Youssef-Barça كتب:
إنت بتقول إيه 23 
تضحكون علي للاني لا اعرف معنى الكلمة 30 
12 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:52

يا بنى انت لازم ليكى يا عبدة كورس فى اللهجة المصرية هى مش سهلة هى صعبة ولازم اللى يجيدها يبقى واد مخلص وادارجى وفت ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:54

@القاتل المخيف كتب:
يا بنى انت لازم ليكى يا عبدة كورس فى اللهجة المصرية هى مش سهلة هى صعبة ولازم اللى يجيدها يبقى واد مخلص وادارجى وفت ههههههههههههههههه
لم افهمك 6 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 22:57

@العالم العربي كتب:
لم افهمك 6 
 دة معناة تبقى مصرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sôvièt µniôn

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 28/09/2012
عدد المساهمات : 888
معدل النشاط : 607
التقييم : 14
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 23:10

@العالم العربي كتب:
لم افهمك 6 
احمد ربنا انك ما قلتهاش لواحد مصرى فى الشارع كان زمانك

1-101

2-106

3-105

4-107

5-93

6-43

7-34 34 34 34 34 34 34 34 34 34

وممكن يقولك ربنا يسامحك ويسيبك ويمشى 37 37 37
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 23:15

@sôvièt µniôn كتب:
احمد ربنا انك ما قلتهاش لواحد مصرى فى الشارع كان زمانك

1-101

2-106

3-105

4-107

5-93

6-43

7-34 34 34 34 34 34 34 34 34 34

وممكن يقولك ربنا يسامحك ويسيبك ويمشى 37 37 37
اريني اين هم 7 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sôvièt µniôn

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 28/09/2012
عدد المساهمات : 888
معدل النشاط : 607
التقييم : 14
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 23:25

@العالم العربي كتب:
اريني اين هم 7 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sôvièt µniôn

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 28/09/2012
عدد المساهمات : 888
معدل النشاط : 607
التقييم : 14
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 23:32




انه يتحدانا











نأخد من كل رجل قبيله


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
العالم العربي

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : متفائل بالمستقبل
المزاج : ان تنصروا الله ينصركم
التسجيل : 01/12/2012
عدد المساهمات : 2924
معدل النشاط : 3206
التقييم : 329
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الإثنين 9 سبتمبر 2013 - 23:32

@sôvièt µniôn كتب:
خدلك هذه 


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 2:33

@العالم العربي كتب:
خدلك هذه 


هههههههههههههههههههههههههههههههه
سيبة يا حامد
سيبووووووووووووووووووووووووة
سيبوووووووووووووووووووووووووة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
egyptian @rmy

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : كلية اداب قسم عبري
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 26/03/2012
عدد المساهمات : 2732
معدل النشاط : 2787
التقييم : 316
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 4:33

هههههههههههههه لا عليك اخي عبد الرحيم 
احنا بس عشان الي انت قلته لا يصح ان يقال  64 64 




اهم مقولة في الافلام العربية من فيلم العاصفة 


الي يضرب العراق بكرة يضرب الوراق !!!!!
واهي العراق انضربت وليبيا انضربت وسوريا هتنضرب والامة العربية مازلت تصدر نفطها للامريكان 
ومازال بالخليج القواعد الامريكية بل ويقدمون الدعم لضرب سوريا 


عدل سابقا من قبل egyptian @rmy في الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 16:07 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 16:00

@egyptian @rmy كتب:
هههههههههههههه لا عليك اخي عبد الرحيم 
احنا بس عشان الي انت قلته لا يصح ان يقال  64 64 




اهم مقولة في الافلام العربية من فيلم العاصفة 


الي يضرب العراق بكرة يضرب الوراق !!!!!
واهي العراق انضربت وليبيا انضربت وسوريا هتنضرب والامة العربية مازلت تصدر نفطها للامريكان 
ومازال بالخليج القواعد الامريكية بل ويقدمون الدعم لضرب سوريا 
اي جهل وتخلف هذا 
عدل مساهمتك رجاءا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
egyptian @rmy

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : كلية اداب قسم عبري
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 26/03/2012
عدد المساهمات : 2732
معدل النشاط : 2787
التقييم : 316
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 16:08

تم التعديل رغم اني لم اقل اي شئ خطأ بحق اي دولة 
يجب ان لا نبق ايدينا علي اعيننا وندفن رؤوسنا عن الحقيقة 
بل المواجهة حتي نتجه الي الحق 
تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
القاتل المخيف

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : قاتل بالفطرة
المزاج : ابكى انزف اموت وتعيشى يا ضحكة مصر
التسجيل : 10/08/2012
عدد المساهمات : 10921
معدل النشاط : 10500
التقييم : 576
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :





مُساهمةموضوع: رد: مقوله من احد الافلام المصريه   الثلاثاء 10 سبتمبر 2013 - 16:10

@egyptian @rmy كتب:
تم التعديل رغم اني لم اقل اي شئ خطأ بحق اي دولة 
يجب ان لا نبق ايدينا علي اعيننا وندفن رؤوسنا عن الحقيقة 
بل المواجهة حتي نتجه الي الحق 
تحياتي
حاضر يا افندم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

مقوله من احد الافلام المصريه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين