أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

ما هي هواياتك ؟؟ - صفحة 6

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 ما هي هواياتك ؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6
كاتب الموضوعرسالة
الدرع المصرى

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 14/06/2010
عدد المساهمات : 5977
معدل النشاط : 6723
التقييم : 438
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الثلاثاء 21 ديسمبر 2010 - 19:34






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدرع المصرى

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 14/06/2010
عدد المساهمات : 5977
معدل النشاط : 6723
التقييم : 438
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الثلاثاء 21 ديسمبر 2010 - 19:40



عروسه زمالكاويه





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدرع المصرى

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 14/06/2010
عدد المساهمات : 5977
معدل النشاط : 6723
التقييم : 438
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 21:34

مصير الزملكاويه نهاية الموسم و بنهاية الدورى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الدرع المصرى

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 14/06/2010
عدد المساهمات : 5977
معدل النشاط : 6723
التقييم : 438
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 21:44




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
النقيب محمد

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب جـــــامعي
المزاج : عالــــــــى
التسجيل : 05/09/2010
عدد المساهمات : 1010
معدل النشاط : 831
التقييم : 19
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 10:10

ماشى يا عم اتريق علينا و مسخرنا براحتك الايام بيننا و هنشوف مين اللى هياكل التانى الاول و ابقى قابلنى لو الاهلى خد الدورى السنادى

يوم 30 / 12 مقبرة لكل الاهلوية اللى معندهمش قلب

هاتولة شحاتة ابو كف ينفضة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 10:49

ليه مستحيل ياكيمو

دلوقتى الفرق بين الاهلى والزمالك اربع نقط
يعنى بيس يا معلم
الاهلى هايديلكم الطرييحه التمام بتاعة كل سنه
الجرعه اللى بتحبوا تاخدوها
تبقى نقطه واحده اللى فاضله
وعاش يامعلم
ماتخافش
سيبك انت
الاهلى حلو وحش بياخد الدورى
محظوظ الاهلى ده
صح
بس صدقنى انا مش عايزه ياخده السنه ديه
حرام كده
هو احتكار
طب اتودنا على الحزب الوطنى انا واخد كل حاجه فى البلد
الاهلى كمان زيه
حرام
بص
انا هاسيبلك الراجل السكره ده هو اللى هايقولك اللى فيها
الزمالكاوى المجانينو فله
عمرو اديب
مع انى بحبه والله





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 11:01

البت ديه بتفكرنى بعمرو زكى مش عارف ليه



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 11:42

بص بأأأى
ده مجنون رسمىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

كمل الجنان بتاعه
فله شمعه منوره




الاهلاويه مابيرحموش
بص على الحقد بتاعه بأأى
نفسه الاهلاويه يتخانقوا




اصحك عليه براحتك بأأى ياريس
انتو بقيتوا مسخره
الراجل ده وداكم فى داهيه



ياريت ياكيمو تعملوا زى مستر اييييييييييزززززززززززززاااااااااات ابو عوف
عزت ابو عوف جاب المفيد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
النقيب محمد

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب جـــــامعي
المزاج : عالــــــــى
التسجيل : 05/09/2010
عدد المساهمات : 1010
معدل النشاط : 831
التقييم : 19
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 12:29

انت معاهم يا رائد

اة يا خسيس ادى اخرة تربيتى فيك و تعب و شقا عمرى

روح يا شيخ و تعالى بسرعه

خلاص يا عم انا مش قادر عليكم انتو عاوزين محمد علام يطسك بشوية عقوبات يا
رائد من زى بتوع امريكا دول يمكن يحظر عليك النفط و لا يفرض عليك عقوبات
ماليههههههههههههه علشان شتمت و اتمسخرت على المخابرات الزمالكوية رقم 1 فى
العالم و متفتكرش انك لو عملت مخابرات تانية انها هتفيدك لأ

لا الدرع المصرى و لا ناد و لا مى و لا جاويلى هينفعوك دا تحذير من المخابرات الزمالكوية رقم 1 فى العالم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 23 ديسمبر 2010 - 12:43

سيبك انت من كل ده
ايه رأيك فى عمرو اديب
جامد صح
فله شمعه منوره ياريس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 30 ديسمبر 2010 - 21:30

بمناسبة ماتش انهارده اللى ماشفتوش لانى مابحبش الكره اساسا ولحبايبنا الزملكاويين احب اهدى المقال الجميل ده وعايز ارائكم



شارك برأيك.. متى يفوز الزمالك على الأهلي؟!









Dec
30
2010






القمة 106 لم تُمتِع كثيرا من النقاد وجماهير القطبين








حتى في أسوأ حالاته لم يفُز الزمالك على غريمه التقليدي الأهلي في
اللقاء الذي جمع الفريقين اليوم (الخميس)، في المباراة المؤجّلة بينهما من
المرحلة الثانية عشرة لمسابقة الدوري الممتاز.

وخطف الأهلي تعادلا
بطعم الفوز من منافسه، ليُؤكّد أن الخبرة تلعب دورا كبيرا في مثل هذه
المباريات، خاصة وأن الفريق كان الأفضل في كثير من فترات القمة 106 التي
أقيمت بين الفريقين اليوم على استاد القاهرة الدولي.

ورفع الزمالك
رصيده إلى 31 نقطة من 14 مباراة؛ ليُعزّز موقعه في صدارة جدول المسابقة
بفارق ست نقاط عن الأهلي حامل اللقب، والذي ظلّ في المركز الرابع بجدول
المسابقة.

وفشل الزمالك مجددا في التغلّب على الأهلي؛ حيث كانت
مباراة اليوم هي الحادية عشرة على التوالي التي يفشل فيها الزمالك في تحقيق
الفوز على الأهلي في مختلف البطولات.

وعلى مدار سبع سنوات، حقّق
الزمالك فوزاً وحيداً على الأهلي، وكان بنتيجة 2/ صفر في المرحلة قبل
الأخيرة من مسابقة الدوري لموسم 2006/ 2007، وذلك في غياب العديد من
العناصر الأساسية للأهلي، بعدما حسم الفريق لقب البطولة مبكرا.

كما
يعدّ هذا التعادل هو التعادل الرابع والأربعون بين الفريقين في 106 مباريات
قمة بالدوري المصري، مقابل 37 فوزا للأهلي، و 25 فوزا للزمالك.

كما
أن التعادل في مباراة اليوم هو التاسع بين الفريقين في مباريات القمة التي
أقيمت بينهما في شهر ديسمبر، مقابل أربعة انتصارات للأهلي، وانتصارين
للزمالك.

من جانبه عنون الكابتن طه بصري -أحد نجوم الزمالك
السابقين- تحليله للقاء اليوم بقوله: "حسام حسن لم يُوفَّق في التشكيل..
وزيزو لم يُوفّق في التغيير".

وبدأ الأهلي المباراة بكثافة عددية في
الجانب الأيسر بضغط لمحمد بركات وسيد معوض، في محاولة لاستغلال تقدّم أحمد
غانم الطرف الأيمن للزمالك؛ لتشكيل خطورة على الفريق الأبيض.

فيما
اعتمد الزمالك على الكرات الطولية طوال الـ45 دقيقة الأولى، وهو ما قلل من
خطورة نجوم الفريق الأبيض، في ظلّ عدم وجود مهاجم صريح بالاعتماد على محمد
إبراهيم وشيكابالا وحازم إمام.

وأضاف بصري في معرض تحليله للقاء على
قناة "الأهلي" الفضائية أن قرار خروج بركات وطلعت ومعوض لم يكن موفَّقا؛
لأن الأول يمتاز بالعطاء، والثاني كانت لديه السرعة التي أرهقت دفاعات
الزمالك، أما دخول أحمد شكري بديلا لمعوض لم يمنحه الوقت الكافي لتقديم
الأداء المنتظر.

أما الزمالك فظهر مهلهلا اليوم، خاصة في ظلّ
الرقابة اللصيقة التي فرضها شريف عبد الفضيل على شيكابالا، والذي حدّ من
خطورته بشكل كبير.

وفي الشوط الثاني تحسَّن أداء الزمالك بعد
التغييرات التي أجراها العميد، بينما تراجع أداء الأهلي نسبيا عما كان عليه
في الشوط الأول، بعدما تراجعت سرعة لاعبيه؛ فجاء الأداء في الشوط الثاني
سجالا بين الفريقين، وإن ظلّ شيكابالا بعيدا عن مستواه المعهود.



في النهاية..
يتبقّى رأيك عزيزي القارئ: هل أنت مع وصف الناقد الرياضي الكبير حسن
المستكاوي اللقاء بقوله "كانت مباراة وحشة جداً".. أما مع رأي حسام حسن
الذي يرى أن فريقه قدَّم كل ما لديه وكان الأحق بالفوز؟!! أما مع رأي زيزو
الذي رأى أن تعادل اليوم أعاد الثقة والروح للشياطين الحمر، وذلك بعد
الكبوة التي شهدها الفريق في الفترة الأخيرة؟!!





وفي رأيك: متى يُحقّق الزمالك الفوز، هل يُحقّقه في القمة 1000700954397؟!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hossam

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 22
المهنة : طالب IG سابقا..طالب هندسة و العيشة مرة ح
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 06/08/2010
عدد المساهمات : 3264
معدل النشاط : 2850
التقييم : 64
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 30 ديسمبر 2010 - 21:37

طب متخليك محضر خير
و كمان تعالي هنا

هو حد ضحك عليكوا و فهمكوا ان الأهلي كسب و احنا مش واخدين بالنا

ولا حد قلكوا ان فرق ال6 نقط قل حتي

هعهعهعهعهعهع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 30 ديسمبر 2010 - 21:44

المهم انت ايه رأيك فى عمرو اديب
الراجل ده زى العسل
وبعدين انا قلتلك ماليش فى الكوره بس بحب انغزكوا كده
بموت فى الرخامه عليكم
وبعدين الاهلى اساسا ميت
انتم ازاى ماكسبتوش
ماهو يا اما حسام يطلع يقول انه كان عملكم عمل سفلى خطير
يا اما الفول كان عامل عمايله زى ايام السته واحد
فاكرها
ياراجل ده الاهلى هيس
ده شلت صراصير كانت تكسبه 15 /صفر
ياعينى عليكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيم12

عريـــف أول
عريـــف أول



الـبلد :
المزاج : الاماكن كلها مشتاقه لي
التسجيل : 12/02/2010
عدد المساهمات : 121
معدل النشاط : 118
التقييم : 3
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 30 ديسمبر 2010 - 21:49

السفرالغوص وصيد الاسماك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Bosratey

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 28
المهنة : مترجم
المزاج : رايق والكل متضايق
التسجيل : 18/06/2010
عدد المساهمات : 1062
معدل النشاط : 1022
التقييم : 30
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 30 ديسمبر 2010 - 21:52

أنا احمد البصراتى
22 سنة
مصرى ـ سويسى

هواياتى:ـ
الفيس بوك - ألعاب القوى والجيم - السباحة (خصوصا فى شواطئ العين السخنة أفضل شواطئ العالم) - مطالعة الشؤون العسكرية - مشاهدة الافلام الوثائقية - تكوين صداقات متعدده مع عقول وجنسيات مختلفه - اهوى الترجمة للإنجليزية رغم انى لست محترفا فى هذا المجال - السفر ورؤية اماكن جديدة مهما كان مستواها راقى او شعبى

حاليا هويت الكتابة وان شاء الله هاكتب رواية وهنشرها قريب جدا بس اخلص امتحانات وهتكون دى البداية ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sameh71

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 22/01/2011
عدد المساهمات : 54
معدل النشاط : 49
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الثلاثاء 25 يناير 2011 - 12:25

انا هوياتي
1- القرأة و خصوصا الكتب التاريخية و قصص المخابرات و الكتب الياسية
2- سماع الموسيقي و خصوصا عمر خيرت
3- مشاهدة افلام الرعب و الافلام الحربية و التاريخية
4-
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
algerien mig

عمـــيد
عمـــيد



الـبلد :
المهنة : طالب
المزاج : معاك يا الخضرة ديري حالة
التسجيل : 31/03/2010
عدد المساهمات : 1584
معدل النشاط : 1511
التقييم : -9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأربعاء 26 يناير 2011 - 13:06

النوم كما يقول المثل الكسل احلى من العسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
كنزالمصرية

جــندي



الـبلد :
العمر : 27
التسجيل : 01/01/2011
عدد المساهمات : 10
معدل النشاط : 14
التقييم : 4
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الخميس 27 يناير 2011 - 21:47

انا بعشق السفر
القراءة
البرمجة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mokhtaromar

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
المهنة : ننتصر او نموت
المزاج : هادىء
التسجيل : 20/02/2011
عدد المساهمات : 229
معدل النشاط : 147
التقييم : 9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأحد 20 فبراير 2011 - 17:29

السلام عليكم.حماة الاوطان.هوايتي المفضلة .الرياضة .العدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mokhtaromar

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
المهنة : ننتصر او نموت
المزاج : هادىء
التسجيل : 20/02/2011
عدد المساهمات : 229
معدل النشاط : 147
التقييم : 9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأحد 20 فبراير 2011 - 17:31

السلام عليكم.حماة الاوطان.هوايتي المفضلة .الرياضة .العدو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسر قرطاج

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 06/09/2010
عدد المساهمات : 3458
معدل النشاط : 4456
التقييم : 349
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: ما هي هواياتك ؟؟   الأحد 20 فبراير 2011 - 22:54



  • المطالعة
  • المنتديات العسكرية
  • الرياضة
  • الألعاب الاستراتيجية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

ما هي هواياتك ؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 6انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين