أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

مش عارف اقول ايه

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 مش عارف اقول ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
مصري بكل فخر

مســـاعد أول
مســـاعد أول



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : السياسه
المزاج : شغال
التسجيل : 04/02/2012
عدد المساهمات : 556
معدل النشاط : 436
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 1:11

مش عارف اقول ايه الفيديو ده صدمني ومش قادر اتكلم
بصراحه معا المنظر ده احب اقول للاسف وضح ان 22 دوله مفيش دوله
بيحكمها راجل
http://www.youtube.com/watch?v=XI_F3rj5pak
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 1:51

طب هنقول ايه
ما هوا احنا خلاص سوريا و فلسطين دلوقتي
لا حول ولا قوة الا بالله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الاواكس الذهبي

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
التسجيل : 18/10/2011
عدد المساهمات : 265
معدل النشاط : 241
التقييم : 10
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 1:58

العرب الان نايمين ويقولون ما بيدنا شيء الا الدعاء وانتظار خروج المهدي سبحان الله كما قال لنا رسولنا صلى الله عليه وسلم

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم يوشك الأمم أن تداعى عليكم كما تداعى الأكلة إلى قصعتها فقال قائل ومن قلة نحن يومئذ قال بل أنتم يومئذ كثير ولكنكم غثاء كغثاء السيل ولينزعن الله من صدور عدوكم المهابة منكم وليقذفن الله في قلوبكم الوهن فقال قائل يا رسول الله وما الوهن قال حب الدنيا وكراهية الموت

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الإستخبارات السعودية

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
المهنة : في مجال الطبي
المزاج : معارك
التسجيل : 20/10/2011
عدد المساهمات : 1360
معدل النشاط : 1115
التقييم : 27
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 2:05

والله ان شخص لا يدنق راسه خجل من وضع امة محمد ولا يملك الا دعاء

فـ لقد سلموا الاقصي وقد هانوا كرامتنا

والله لا نحزن سوف نرجع لكم ياصهيون *** العالم

اهداء لكم



مقطع يحمس

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:14

موضوع ملوش اي لازمة
انت ططالب مني ايه كمواطن؟
عايز اجابة منطقية
شكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصري بكل فخر

مســـاعد أول
مســـاعد أول



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : السياسه
المزاج : شغال
التسجيل : 04/02/2012
عدد المساهمات : 556
معدل النشاط : 436
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:17

@spider man كتب:
موضوع ملوش اي لازمة
انت ططالب مني ايه كمواطن؟
عايز اجابة منطقية
شكرا
مبدائيا شكر ياسبيدر على ردك
بصراحه معا المنظر ده احب اقول للاسف وضح ان 22 دوله مفيش دوله
بيحكمها راجل ركز فى اللى انا قولتلو رئيس دوله
انا مطلبتش منك حاجه انا بنشر فيديو لازم كلنا نشوفه لان دي الحقيقه المره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:21

@مصري بكل فخر كتب:
@spider man كتب:

موضوع ملوش اي لازمة
انت ططالب مني ايه كمواطن؟
عايز اجابة منطقية
شكرا
مبدائيا شكر ياسبيدر على ردك
بصراحه معا المنظر ده احب اقول للاسف وضح ان 22 دوله مفيش دوله
بيحكمها راجل ركز فى اللى انا قولتلو رئيس دوله
انا مطلبتش منك حاجه انا بنشر فيديو لازم كلنا نشوفه لان دي الحقيقه المره



لاكن الاقصي له يوم سيحرر فيه
ولا انا ولا انت الي هنحرروا
ودا مش تشائم علي فكرة
والدول العربية كلها رجالة
وبلاش غلط في الحكام عشان دا ضد سياسة المنتدي
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.Death

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المهنة : طالب بكليه الصيدله
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 07/11/2011
عدد المساهمات : 765
معدل النشاط : 592
التقييم : 23
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:23

العرب محتاجين رجاله فعلا المسجد الأقصى تستباح حرماته الى متى ذلك؟! ها نحن ننسى الأقصى والأقصى ينادينا

لا حول ولا قوه الا بالله

حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم وفى كل عميل وفى كل من يتجهل الأقصى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:26

@Mr.Death كتب:
العرب محتاجين رجاله فعلا المسجد الأقصى تستباح حرماته الى متى ذلك؟! ها نحن ننسى الأقصى والأقصى ينادينا

لا حول ولا قوه الا بالله

حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم وفى كل عميل وفى كل من يتجهل الأقصى



يا اخي لا تقول هذا الكلمة
هل لا تجد رجل واحد في العرب جميعا
انت تقصد العرب يحتاج موقف سياسي موحد وواعي
وشكرا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Mr.Death

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المهنة : طالب بكليه الصيدله
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 07/11/2011
عدد المساهمات : 765
معدل النشاط : 592
التقييم : 23
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 13:35

أخى spider man

أعتذر على عدم الايضاح فى كتابتى أنا كنت أقصد حكام رجال يحكمون بلادنا جيدا ولكن نجد ان معظمهم لم يكونوا رجال مثل بن على ومبارك والقذافى وعلى عيد الله صالح وغيره وغيره

ولكن لا بد من اعاده اعمال دول الربيع العربى حتى تظهر وحده سياسيه وقرارات قوىه

أعتذر مره أخرى على عدم الايضاح نحن جميعا عرب رجال أقوياء ولكن لا بد من اختيار شخصيه مناسبه للحكم فالرئيس يعبر عن شعبه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
خير جنود الارض

عمـــيد
عمـــيد



الـبلد :
المزاج : واقعي جدا لا احب تصوير الامور باشكال ورد
التسجيل : 17/02/2011
عدد المساهمات : 1736
معدل النشاط : 1860
التقييم : 44
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 15:31

قطر قادمه للقضاء عليكي يا اسرائيل 136
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Egyptian commandos

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : طالب
المزاج : الحمد الله
التسجيل : 05/12/2010
عدد المساهمات : 2171
معدل النشاط : 2149
التقييم : 185
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 19:06

جيش مستفز جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا لآبعد الحدود

بس اقسم بالله العلى العظيم

انى هكون اول من يقاتل ساعة الحرب على اسرائيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مصري بكل فخر

مســـاعد أول
مســـاعد أول



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : السياسه
المزاج : شغال
التسجيل : 04/02/2012
عدد المساهمات : 556
معدل النشاط : 436
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 19:14

@spider man كتب:
@مصري بكل فخر كتب:

مبدائيا شكر ياسبيدر على ردك
بصراحه معا المنظر ده احب اقول للاسف وضح ان 22 دوله مفيش دوله
بيحكمها راجل ركز فى اللى انا قولتلو رئيس دوله
انا مطلبتش منك حاجه انا بنشر فيديو لازم كلنا نشوفه لان دي الحقيقه المره



لاكن الاقصي له يوم سيحرر فيه
ولا انا ولا انت الي هنحرروا
ودا مش تشائم علي فكرة
والدول العربية كلها رجالة
وبلاش غلط في الحكام عشان دا ضد سياسة المنتدي
وشكرا
معا احترامي لكل قوانين المنتدي الا ان المنظر حارق للدم اكتر مماتتخيل وانا عاوز اعرف كل الرؤساء المبجلين دول هيقبلوا ربنا باي وش ويقولوا اصل احنا كنا خايفين نقف موقف رجاله ان شاء الله نسحب السفير على راي المثل اللى ميشوفش من الغربال اعمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pilot

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 16/10/2011
عدد المساهمات : 763
معدل النشاط : 679
التقييم : 11
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 22:34

لله الامر من قبل ومن بعد
لله درك يا فلسطين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmedsalah95

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 20
المهنة : طالب
المزاج : معتدل
التسجيل : 18/06/2011
عدد المساهمات : 3216
معدل النشاط : 2814
التقييم : 77
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: مش عارف اقول ايه   الثلاثاء 21 فبراير 2012 - 22:49

اخى ازاى البلاد العربية مفيهاش رجالة الملك عبدالله راجل بمعنى الكلمة والكثيرين رجال مثلا السعودية كدولة هتعمل اية امريكا بتبعلها سلاح ومشطرته عليها انها متضربش بيها اسرائيل ومصر القوة الضاربة فى الوطن العربى جيشها فى حرب ثانية ضد العملاء اللى بيشتموة ويقولوا يسقط حكم العسكر وكل يوم بقراء الجملة دى او بسمعها احزن لما وصلت اليه هذه الثورة ..........فكيف تريد منا انقاذ القدس ونحن اغبياء نشتم جيوشنا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

مش عارف اقول ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين