أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:16

حملة لنقول لا للاستخدام العادل و المحدود للانترنت في مصر
يعني مثلا انتا معاك سرعة 512 و هتبقي تحمل 15 جيجا و بعد كده سرعة التحميل تنزل ل 64 كيلو بايت في الثانية
كفاية نصب علي الناس
يعني احنا بنقول لا
لاي واحد بينهب المصريين
روحوا شوفوا النت في لاتيفيا و الفلبين
ولاحظوا انا قلت مين
بدل متحطوا الفلوس في كروشكم
وصلوا نت عدل
مش معقولة متوسط السرعة في مصر 512
و في العالم 4 ميجا
احنا منفرقش عن اي دولة عربية زي الامارات او السعودية ( متاسف لو كلامي زعل اي شخص )
بس من حقنا في حاجة واحدة
نت عدل
انا بدفع 145 في نت 1 ميجا
اي واحد بره بياخد نت اضعاف ده و برخص التراب
وده رابط الحملة علي الفيس بوك
ارجو التفاعل
مش مجرد لايك و السلام
https://www.facebook.com/KefayaSer2a
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:20

تقييم علي المبادرة
وارجوك ارجوك ابعد عن te data عشان ممكن اترفض
هههههههه
ياعم بوس ايدك وش وضهر
وبعدين علي راي المثل
قال اطبخي يا جارية كلف يا سيدي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جزر المحيط

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
التسجيل : 17/04/2011
عدد المساهمات : 2062
معدل النشاط : 2181
التقييم : 35
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:24

2 ميجا

30 دولار




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:25

@spider man كتب:

تقييم علي المبادرة
وارجوك ارجوك ابعد عن te data عشان ممكن اترفض
هههههههه
ياعم بوس ايدك وش وضهر
وبعدين علي راي المثل
قال اطبخي يا جارية كلف يا سيدي
ماشي حد قالك الحكومة مش عارفة توصل
لا عارفين وعندهم الامكانيات
بس المصيبة دماغهم متركبة بالعكس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:26

@جزر المحيط كتب:

2 ميجا

30 دولار




فين ده 14
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:29

ادفع 600 جنيه وهات 4 ميجا شوفت ازاي الموضوع سهل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:32

@spider man كتب:
ادفع 600 جنيه وهات 4 ميجا شوفت ازاي الموضوع سهل


مش هرد عليك علي فكرة 24102 102 102 102 102 103
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:33

علي فكرة يا رجالة انا معاكو قلبا وقالبا بما انها فيها حاجة تضر الشركات المساهمة في خدمات الانترنت (وانا موظف في احداها)
بس ملحوظة صغيرة ناس كتير مش واخدة بالها منها
مفيش حاجة اسمها انترنت محدود هما بيسموها سياسة الاستهلاك العادل!!! وعلي فكرة دي مش بتتطبق علي النت بس دي بتطبق في المكالمات والرسائل واي حاجة خاصة بالتواصل بين الناس
الاستهلاك العادل في المكالمات مثلا كثيرا بتلاقيه الشركة حاطة ليك حد دقائق معين تتكلمه في فترة معينة في اليوم وفيه عروض الشركات بتلف بيها حولين الناس الي بتشتكي من حد الاستهلاك العادل وبدل مايطبق علي عدد الدقائق بيطبق علي عدد المكالمات!!!!!!!
صراحة كل الشركات الي بتشتغل في مجالات التواصل بأي طريقة كانت كلها نصااااااابين وبينصبو صح علي العملاء وبفن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:39

ادخلوا و اتحسروا
ادب الانترنت في امريكا بيبتدي من 15 ميجا
شوفوا السعر
بس الحق يقال
هما بيستخدموا تقنية الالياف الضوئية
المصدر http://www22.verizon.com/home/fiosinternet/plans/
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:43

@spider man كتب:
ادفع 600 جنيه وهات 4 ميجا شوفت ازاي الموضوع سهل

باشا هتلاقي فيها ليمتيدت برضه بس لفة شوية

انت تيكنيكال ولا سيلز ولا ايه بظبط في تي اديتا؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:44

@امير المصري كتب:
علي فكرة يا رجالة انا معاكو قلبا وقالبا بما انها فيها حاجة تضر الشركات المساهمة في خدمات الانترنت (وانا موظف في احداها)
بس ملحوظة صغيرة ناس كتير مش واخدة بالها منها
مفيش حاجة اسمها انترنت محدود هما بيسموها سياسة الاستهلاك العادل!!! وعلي فكرة دي مش بتتطبق علي النت بس دي بتطبق في المكالمات والرسائل واي حاجة خاصة بالتواصل بين الناس
الاستهلاك العادل في المكالمات مثلا كثيرا بتلاقيه الشركة حاطة ليك حد دقائق معين تتكلمه في فترة معينة في اليوم وفيه عروض الشركات بتلف بيها حولين الناس الي بتشتكي من حد الاستهلاك العادل وبدل مايطبق علي عدد الدقائق بيطبق علي عدد المكالمات!!!!!!!
صراحة كل الشركات الي بتشتغل في مجالات التواصل بأي طريقة كانت كلها نصااااااابين وبينصبو صح علي العملاء وبفن
شكرا علي الكلام الجميل يا استاز امير
و شهد شاهد من اهلها
يعني هيا شركات نصابة
سؤال بس
هوا النت عندنا فايبر اوبتيكس ولا اسلاك نحاس ؟
ارجو الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 22:57

@mohamed negm كتب:
@امير المصري كتب:
علي فكرة يا رجالة انا معاكو قلبا وقالبا بما انها فيها حاجة تضر الشركات المساهمة في خدمات الانترنت (وانا موظف في احداها)
بس ملحوظة صغيرة ناس كتير مش واخدة بالها منها
مفيش حاجة اسمها انترنت محدود هما بيسموها سياسة الاستهلاك العادل!!! وعلي فكرة دي مش بتتطبق علي النت بس دي بتطبق في المكالمات والرسائل واي حاجة خاصة بالتواصل بين الناس
الاستهلاك العادل في المكالمات مثلا كثيرا بتلاقيه الشركة حاطة ليك حد دقائق معين تتكلمه في فترة معينة في اليوم وفيه عروض الشركات بتلف بيها حولين الناس الي بتشتكي من حد الاستهلاك العادل وبدل مايطبق علي عدد الدقائق بيطبق علي عدد المكالمات!!!!!!!
صراحة كل الشركات الي بتشتغل في مجالات التواصل بأي طريقة كانت كلها نصااااااابين وبينصبو صح علي العملاء وبفن
شكرا علي الكلام الجميل يا استاز امير
و شهد شاهد من اهلها
يعني هيا شركات نصابة
سؤال بس
هوا النت عندنا فايبر اوبتيكس ولا اسلاك نحاس ؟
ارجو الرد

مبدأيا يا باشا انا خدمة عملاء اتصالات مش تي اديتا والنصب الي بتكلم عليه ده مش سرقة بمعني السرقة لا نصب بفن واحتراف يعني تخلي الزبون(حضراتكم) فلوسكم تتشفط ولما حد يشتكي في اغلب الاحيان هو الي بيبقي غلطان ومايبقاش ليه حق في الشكوة والفلوس او الرصيد الي اتسحب ده بيبقي شرعي ورسمي وقانوني
ومستعد اوضح امثلة للنصب الي بتحصل في الشركة الي انا فيها
بالنسبة لي سؤالك انا مش تيكنيكال وصراحة المعلومة دي ماعرفهاش ولكن من مدة سمعت وزير الاتصالات تقريبا بيتكلم عن تطوير كابلات النت في مصر علشان تبقي الياف ضوئية ممكن ابقي اسأل حد من التيكنيكال تيم عندنا علي سؤالك
بس بالنسبة للحملة دي ماتحضش امل انها تنجح علشان ده اكل عيشهم يا باشا ولو الاستهالاك العادل اتلغي منعلي النت بكرة العملاء يطلبوا الغاءه من علي مكالمات المحمول وتبقي خربت رسمي بالنسبة ليهم كلهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 23:20

@امير المصري كتب:
@mohamed negm كتب:

شكرا علي الكلام الجميل يا استاز امير
و شهد شاهد من اهلها
يعني هيا شركات نصابة
سؤال بس
هوا النت عندنا فايبر اوبتيكس ولا اسلاك نحاس ؟
ارجو الرد

مبدأيا يا باشا انا خدمة عملاء اتصالات مش تي اديتا والنصب الي بتكلم عليه ده مش سرقة بمعني السرقة لا نصب بفن واحتراف يعني تخلي الزبون(حضراتكم) فلوسكم تتشفط ولما حد يشتكي في اغلب الاحيان هو الي بيبقي غلطان ومايبقاش ليه حق في الشكوة والفلوس او الرصيد الي اتسحب ده بيبقي شرعي ورسمي وقانوني
ومستعد اوضح امثلة للنصب الي بتحصل في الشركة الي انا فيها
بالنسبة لي سؤالك انا مش تيكنيكال وصراحة المعلومة دي ماعرفهاش ولكن من مدة سمعت وزير الاتصالات تقريبا بيتكلم عن تطوير كابلات النت في مصر علشان تبقي الياف ضوئية ممكن ابقي اسأل حد من التيكنيكال تيم عندنا علي سؤالك
بس بالنسبة للحملة دي ماتحضش امل انها تنجح علشان ده اكل عيشهم يا باشا ولو الاستهالاك العادل اتلغي منعلي النت بكرة العملاء يطلبوا الغاءه من علي مكالمات المحمول وتبقي خربت رسمي بالنسبة ليهم كلهم
اقولك علي حاجة
انا كنت مشترك في يو اس بي موبينيل ب 55 في الشهر
تصور الفاتورة جاتلي بكام

330 جنية مع ان الاشتراك ميتعداش 55 جنية
شوف بقي النصب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pilot

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 16/10/2011
عدد المساهمات : 763
معدل النشاط : 679
التقييم : 11
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 23:44

انا عندى 1 ميجا من tedata والحال ماشى وبدفع 140 فى الشهر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أنا ثورجى

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
المزاج : عصبى
التسجيل : 29/10/2011
عدد المساهمات : 1048
معدل النشاط : 902
التقييم : 34
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الأحد 19 فبراير 2012 - 23:51



انا النت عندى 1ميجتا من TE Data و ب140 و كانو بيقولو فى خلال مش عارف ايه هيبقى سرعة النت 4 اضعاف وبنفس السعر
و كمان كانو بيقولو هيرخصو فى اول السنة الجديدة و مفيش حاجة جديدة للأسف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mohamed negm

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : طالب في كلية تجارة انجليزي جامعة الاسكند
المزاج : متقلب
التسجيل : 03/09/2011
عدد المساهمات : 1380
معدل النشاط : 1275
التقييم : 81
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 0:16

@أنا ثورجى كتب:


انا النت عندى 1ميجتا من TE Data و ب140 و كانو بيقولو فى خلال مش عارف ايه هيبقى سرعة النت 4 اضعاف وبنفس السعر
و كمان كانو بيقولو هيرخصو فى اول السنة الجديدة و مفيش حاجة جديدة للأسف
ربنا يخليهم و يزودلهم فلوسهم اكتر وكتر
يمكن لو دعينا ليهم ربنا ينفخ في صورتهم و يدخلوا نت عدل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ashraf ahmed

رقـــيب أول
رقـــيب أول



الـبلد :
المهنة : اى حاجه
التسجيل : 13/12/2011
عدد المساهمات : 378
معدل النشاط : 685
التقييم : 18
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 8:31

لينك عندها 4 جيجا بى 360 جنيه فى الشهر هوا ارخص بس المشكله عندهم فى ان االنت بيقطع كل شويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Silvestre

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : خريج سياحة وفنادق
المزاج : تمام
التسجيل : 13/11/2010
عدد المساهمات : 298
معدل النشاط : 295
التقييم : 20
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 9:46

انا معاك جداً
انا معايا خط 512
بدفع 95 جنيه
ويدوب بتصفح مواقع بس ... وياريت بيفتح كويس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
3araby

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 23
المهنة : عميل
المزاج : متهكم و قله مندسه
التسجيل : 12/08/2010
عدد المساهمات : 2998
معدل النشاط : 2152
التقييم : 39
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 10:53

حسره عليها سره عليها معاكو يا رجاله تخيلوا انا كنت فى دوله اسيويه و سرعة النت فى الهوتل كانت 128 ميجا!!!!! و بقولهم ف الريسبشن السرعه عاليه اوى و ديه اتر حاجه عجبتنى فيكوقالولى ديه من اقل السرعات المستخدمه فى البلد و هما عايزين يعلوها فى اوروبا بقى بتدفع من 6-9 يورو و تبدأ السرعات من 128 ميجا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
spider man

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : حرامي غسيل في وزارة الدفاع
المزاج : سنريهم اياتنا في الافاق (مسلم)
التسجيل : 20/12/2011
عدد المساهمات : 5125
معدل النشاط : 5155
التقييم : 525
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 10:57

@3araby كتب:
حسره عليها سره عليها معاكو يا رجاله تخيلوا انا كنت فى دوله اسيويه و سرعة النت فى الهوتل كانت 128 ميجا!!!!! و بقولهم ف الريسبشن السرعه عاليه اوى و ديه اتر حاجه عجبتنى فيكوقالولى ديه من اقل السرعات المستخدمه فى البلد و هما عايزين يعلوها فى اوروبا بقى بتدفع من 6-9 يورو و تبدأ السرعات من 128 ميجا



يعني كنت مخدوع بقي في خدمة اكس باند جود الي كنت مشترك فيها في السعودية ومفكرها حاجة محصلتش
السرعة كانت 24 ميجا ب 600 ريال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dz-Shady

رقـــيب أول
رقـــيب أول



الـبلد :
التسجيل : 07/02/2012
عدد المساهمات : 322
معدل النشاط : 307
التقييم : 34
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 11:08

ياااااااااااااا جماعة يا أهل الخير , ما رأيكم لو أدلكم على طريقة خيااالية لتسريع النت عندكم , أنا مجربها من 3 دقائق 116 قسما بالله ستذهلكم , 4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ashraf ahmed

رقـــيب أول
رقـــيب أول



الـبلد :
المهنة : اى حاجه
التسجيل : 13/12/2011
عدد المساهمات : 378
معدل النشاط : 685
التقييم : 18
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 11:19

@Dz-Shady كتب:
ياااااااااااااا جماعة يا أهل الخير , ما رأيكم لو أدلكم على طريقة خيااالية لتسريع النت عندكم , أنا مجربها من 3 دقائق 116 قسما بالله ستذهلكم , 4
قول ياحج بس اوعا تقولى برامج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ashraf ahmed

رقـــيب أول
رقـــيب أول



الـبلد :
المهنة : اى حاجه
التسجيل : 13/12/2011
عدد المساهمات : 378
معدل النشاط : 685
التقييم : 18
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 11:24

على فكره يارجاله فى خدمه هنا فى مصر احنا جايبنها عندنا فى الشركه هى بستخدم فى الشركات او البنوك او المصالح الحكوميه اسمها ديز لاين على ما اعتقد دى اقل سرعه فيها 64 ميجا ودى العندنا فى الشركه ودى بندفعلها فى السنه 12 الف جنيه يعنى فى الشهر بى الف جنيه بس لازم تدفع اشتراك سنوى او نصف سنوى بس دى بيتعملك خط لوحدك يعنى تقدر تيطلع منها كذا وصله كانك عامل شركت نت لى وحدك بالظبط بس عاوز اقوللك النت حاجه تانيه مع السرعه دى اه اعلى سرعه فيها 1 جيجا بس مش عارف بى كام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
maska

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المزاج : حذر جدااااااااااااااااااااا
التسجيل : 11/07/2009
عدد المساهمات : 700
معدل النشاط : 783
التقييم : 9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 11:30

فى اوكرانيا اقل سرعه للنت 4 ميجا وعندهم السرعات المتداوله 8 و12 ميجا وسرعاتنقل رهيبه............... رغم انهم عالم ثالث زينا ...........بس الحراميه هنا اكتر من هناك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dz-Shady

رقـــيب أول
رقـــيب أول



الـبلد :
التسجيل : 07/02/2012
عدد المساهمات : 322
معدل النشاط : 307
التقييم : 34
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل    الإثنين 20 فبراير 2012 - 11:33

@ashraf ahmed كتب:
@Dz-Shady كتب:
ياااااااااااااا جماعة يا أهل الخير , ما رأيكم لو أدلكم على طريقة خيااالية لتسريع النت عندكم , أنا مجربها من 3 دقائق 116 قسما بالله ستذهلكم , 4
قول ياحج بس اوعا تقولى برامج


راجــــــــــــع هذا الموضوع :
تسريع سرعة تصفح الانترنت حتى الضعف بدون برامج
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

لكل الاخوة المصريين مطلوب التفاعل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين