أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

مخابراتنا رجعت يا رجاااله

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 مخابراتنا رجعت يا رجاااله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 14:27

http://www.youtube.com/watch?v=kAo7e6qq9w0

11 11
عودا حميدا والله الموفق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
GOLD_FIGHTER

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : محامي & صيانه الكمبيوتر
التسجيل : 17/09/2011
عدد المساهمات : 4581
معدل النشاط : 4060
التقييم : 265
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 14:53

يرجي وضع الفيديو بالطريقه الصحيحه


ثانيا القسم حطأ القسم الصحيح هو قسم
الصور والافلام العسكريه
وشكرا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:00

أوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عرابى

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
المهنة : مدمن منتدانا
المزاج : راضى ومتفائل وعال العال
التسجيل : 09/11/2011
عدد المساهمات : 853
معدل النشاط : 877
التقييم : 55
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:12

علشان اللى بيدافعوا عن المعتصمين يفهموا

ياريت الناس تفهم بقى الموضوع واضح زى الشمس

عليكم ان تكونوا ثوار حق لا ثوار هدم ..وبعد هذه المخططات الخارجيه

فوالله انا خايف على البلد .. ربنا يعدى احتفالات المسيحين براس السنه على خير .. وربنا يستر

-----------------------------------------------------------





ما انك مش فاهم يعنى ايه ابن عضو الحزب الوطنى وسطيهم
فانا مش رد عليك بنفس اسلوبك وتعالى نتحاور بدل من الاتهامات
http://www3.youm7.com/News.asp?NewsID=558070&SecID=97&IssueID=168
سؤال / ماهو مطالب المتظاهرين والمعتصمين
بيقولوا تسليم السلطه لمدنيين
امال الجيش بيعمل ايه دلوقتى مش فى انتخابات وبعديها انتخابات رئاسه بعدها يسلم الجيش السلطه لرئيس منتخب من الشعب
ولا انتوا عايزين السلطه تذهب لاشخاص معينيين
يترى لما تكسروا بلاط الرصيف وتضربوا بيه العساكر اللى بيحموا المواقع الحكوميه
ولما عسكرى يشوف زميله وجه تشوه من كسر البلاط اللى انضرب عليه تفتكر لم يوقع فى ايده متظاهر هيعمل فيه ايه
ويا راجل بعد ماحرقتوا المجمع العلمى تاريخ مصر مستنى ايه تانى
هتقولى احنا محرقناش دول مندسين
حتى لو مندسين اصحاب الاعتصام طالما قرروا الاعتصام فلابد ان يتحملوا توابعه وحماية الاماكن التى هم فيها
ولو دول مندسين تقدر تقولى ليه منعتوا عربيات المطافى من الدخول
والله عارف لو وضعوا نبى فى منصب رئيس الوزراء برضه هتعتصموا عارف ليه لانكم وضعتوا لهذا السبب
انت عارف يعنى ايه اعتصام مستمر بدون سب يعنى اللى عاوزين يولعوها ممكن يضربوا حد من المعتصمين بالنار اويسموهم زى ما عملت الست تقوما انتو تضربوا فى العساكر والحقونا عندنا شهداء
هؤولاء ليسوا شهداء هؤولاء قتلهم من اتى بهم
يا اخى ده احنا فى منتدى عسكرى وكلنا عارفين الاخطار اللى حولين مصر وتصريحات اسرائيل اليوميه هل تريد اسرائيل لمصر ان تستقر ..... استحاله وهتعمل المستحيل علشان ده ما يحصلش
تخيل نفسك واحد من الفلول وبعد مكنت فى السما بقيت فى الارض هتسكت
والعلمانيين والليبراليين اللى يئسوا من البرلمان خلاص وجدوا طريقه اسهل للحكم
اعمل مظاهره ثم اعتصام احرقلك مجلس الوزرا على مجلس الشعب
لحد مايوفقوا على مجلس رئاسى هذا فى نظرهم اقرب طريق للحكم لان سكت الانتخابات مش هتفيدهم بحاجه وسلملى على الديموقراطيه
فحرام عليكوا بقى اتقو الله كل ما يمر وقت البلد بتدمر بسببكوا
ياخى لو بتحب مصر طالما تحددت خريطة نقل السلطه لرئيس منتخب وتغلبت الديموقراطيه
فعليك بالانتظار وعليك ان تثور وتغضب اذا مست الديموقراطيه او لم يتم تسليم السلطه

بس انا هجبلك من الاخر
1-اللى درب 6ابريل فى صربيا وقعدهم فى احسن الفنادق طبعا مش هيخلى فلوسه تروح هدر
2-ال 200 مليون دولار (مليار جنيه مصرى ) اللى امريكا اعلنت انه بتساعد بيها منظمات فى مصر مش هتروح هدر واوعى تكون مصدق انها من اجل دعم الديموقراطيه اصلها بتحبنا قوى
3-الاعلام اللى مسلط كاميرات ثابته 24 ساعه على ميدان التحرير ومجلس الوزراء
ومعروف اعلاميا انك لوعايز تصنع حدث ثبت كاميرات فى مكان معين وبث مباشر والناس هتيجى مثل الCBC اقولك مين صاحبها هومن كبار الفلول
4- البيه الكبير اللى بيستنجد بالغرب علنى يعنى خيانه عظمى اللى كون ثروته من القروض ثم الهروب ثم العوده برعاية بطرس غالى واصبح ملياردير اللى سب الاسلام رغم انه يعيش بين المسلمين بحريه اللى صرف 30 مليون على حزبه وحتى الان لم يحصل الا على 10فى الميه
والهدف هو تعطيل الانتخابات وتظل البلد غير مستقره وفى حالة فوضى الى ان يوافق على مجلس رئاسى حينها يتم التنازع على عضويته وسااعتها هتشوفوا الفوضى اللى بجد وهلم جره (مخطط خارجى )

ولكن موتو بغيظكم الانتخابات هتم وهيجى رئيس والتاريخ سيكرم الجيش اما انتم فالى مزبلة التاريخ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:28

مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Why Not

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 22
التسجيل : 31/08/2011
عدد المساهمات : 1486
معدل النشاط : 1130
التقييم : 93
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:31

@raed1992 كتب:
مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش

تقييم علي الكلام الي انا كنت لسا هقولو

...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لوء طيار ابراهيم محمد

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
العمر : 21
المهنة : طالب
التسجيل : 26/08/2011
عدد المساهمات : 75
معدل النشاط : 80
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:46

المخابرات المصريه معروفه وهيا ولا رجعت ولا حاجه لانها كدا طول عمرها كفايه انو كانوا في يوم من الايام من اقوى المخابرات في العالم

تحياتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sir_abdo96

رقـــيب
رقـــيب



الـبلد :
المزاج : الي الامام
التسجيل : 11/08/2011
عدد المساهمات : 287
معدل النشاط : 257
التقييم : 6
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:47

@raed1992 كتب:
مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش


تقييييييييييييييييييييييييييييييييييم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:49

@raed1992 كتب:
مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش

وجهة نظرى ان مخابراتنا كانت نايمه وأول مالقت حاجه أعلنت عنها عشان تحذر المواطنين وتعرفهم ان اللى المجلس العسكرى بيقولوا على المؤامرات وكده يتصدق أعلنت عنها ولو كانت عارفه حاجه قبل كده كانت أعلنت عنها لاعلام الشعب بها لعدم الوقوع فى الخطئ .. المخابرات لو كانت عارفه اللى هايحصل من حرق للمجمع العلمى أو اللى حصل قبليه أو كده كان زمان الحاجات دى ماحصلتش بس للأسف ماكنش فى أى علم للمخابرات عشان كده حصل اللى حصل!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 15:57

@xDark xSoul كتب:
@raed1992 كتب:
مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش

وجهة نظرى ان مخابراتنا كانت نايمه وأول مالقت حاجه أعلنت عنها عشان تحذر المواطنين وتعرفهم ان اللى المجلس العسكرى بيقولوا على المؤامرات وكده يتصدق أعلنت عنها ولو كانت عارفه حاجه قبل كده كانت أعلنت عنها لاعلام الشعب بها لعدم الوقوع فى الخطئ .. المخابرات لو كانت عارفه اللى هايحصل من حرق للمجمع العلمى أو اللى حصل قبليه أو كده كان زمان الحاجات دى ماحصلتش بس للأسف ماكنش فى أى علم للمخابرات عشان كده حصل اللى حصل!!

نايمه !!!!!!16 16 16 16 16 16 16
وماصدقت لقت حاجه اعلنتها
حضرتك تعرف ايه عن مهام اجهزة المخابرات
حصرتك تعرف ايه اساسا عن ايه اللى بحصل وحصل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 16:26

@raed1992 كتب:
@xDark xSoul كتب:


وجهة نظرى ان مخابراتنا كانت نايمه وأول مالقت حاجه أعلنت عنها عشان تحذر المواطنين وتعرفهم ان اللى المجلس العسكرى بيقولوا على المؤامرات وكده يتصدق أعلنت عنها ولو كانت عارفه حاجه قبل كده كانت أعلنت عنها لاعلام الشعب بها لعدم الوقوع فى الخطئ .. المخابرات لو كانت عارفه اللى هايحصل من حرق للمجمع العلمى أو اللى حصل قبليه أو كده كان زمان الحاجات دى ماحصلتش بس للأسف ماكنش فى أى علم للمخابرات عشان كده حصل اللى حصل!!

نايمه !!!!!!
وماصدقت لقت حاجه اعلنتها
حضرتك تعرف ايه عن مهام اجهزة المخابرات
حصرتك تعرف ايه اساسا عن ايه اللى بحصل وحصل

ماعرفش حاجه أنت اللى تعرف كل حاجه بنتعلم منك ياريت تقولنا على الحاجات اللى ما أعلنوش عنها واللى رجالة المخابرات نفسهم مش عارفنها8 8 8
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
raed1992

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Junior Android Developer
المزاج : جميل ولذيذ طول ما انت بعيد عن مصر...هااك
التسجيل : 17/09/2010
عدد المساهمات : 7248
معدل النشاط : 6826
التقييم : 303
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 16:40

@xDark xSoul كتب:
@raed1992 كتب:


نايمه !!!!!!
وماصدقت لقت حاجه اعلنتها
حضرتك تعرف ايه عن مهام اجهزة المخابرات
حصرتك تعرف ايه اساسا عن ايه اللى بحصل وحصل

ماعرفش حاجه أنت اللى تعرف كل حاجه بنتعلم منك ياريت تقولنا على الحاجات اللى ما أعلنوش عنها واللى رجالة المخابرات نفسهم مش عارفنها

مين قاللك انى اعرف كل حاجه
انا قلت كده
انا بتكلم عن اسس عمل اجهزة المخابرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Why Not

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 22
التسجيل : 31/08/2011
عدد المساهمات : 1486
معدل النشاط : 1130
التقييم : 93
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 16:42

@xDark xSoul كتب:
@raed1992 كتب:
مخابراتنا مارجعتش لانها عمرها ماسابت مكانها
وعمرها ماكانت ساكته
لكن مش شرط ان كل حاجه نبلغ بيها التليفزيون ونقول عمنا ومعملناش

وجهة نظرى ان مخابراتنا كانت نايمه وأول مالقت حاجه أعلنت عنها عشان تحذر المواطنين وتعرفهم ان اللى المجلس العسكرى بيقولوا على المؤامرات وكده يتصدق أعلنت عنها ولو كانت عارفه حاجه قبل كده كانت أعلنت عنها لاعلام الشعب بها لعدم الوقوع فى الخطئ .. المخابرات لو كانت عارفه اللى هايحصل من حرق للمجمع العلمى أو اللى حصل قبليه أو كده كان زمان الحاجات دى ماحصلتش بس للأسف ماكنش فى أى علم للمخابرات عشان كده حصل اللى حصل!!

اولا المخابرات دي مش نيابه اي حاجه هتكتشفها هتعلن عنها

ثانيا في اشياء بتكتشف مبيتعلنش عنها وبيكتفي بالاشاره الي ايادي خارجيه

لاسباب ممكن اي حد بيفكر يتوقع ما هي هذه الاسباب

اولها ممكن المخابرات تكشف ان في رجال اعمال متورطين في هذه الاعمال

والاعلان عنهم مش وقته دلوقتي لانك بكدا ممكن تضرب الاقتصاد والاستثمار

ثانيها كشف تورط دول مثل امريكا واسرائيل وبالتالي يترتب علي ذلك قطع علاقات بدول

ومينفعش المجلس يقطع علاقات بدول في الوقت ده

لاننا بنسعي ان احنا نوطد علاقتنا بدول مش نقطعها

...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ahmadyaya

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
العمر : 29
المزاج : قادمون
التسجيل : 31/08/2010
عدد المساهمات : 3163
معدل النشاط : 2944
التقييم : 133
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 17:23

قتل المتظاهرين وتلفيق التهمه للجيش لأثاره الشعب المصري ضد الجيش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 17:36

@Why Not كتب:
@xDark xSoul كتب:


وجهة نظرى ان مخابراتنا كانت نايمه وأول مالقت حاجه أعلنت عنها عشان تحذر المواطنين وتعرفهم ان اللى المجلس العسكرى بيقولوا على المؤامرات وكده يتصدق أعلنت عنها ولو كانت عارفه حاجه قبل كده كانت أعلنت عنها لاعلام الشعب بها لعدم الوقوع فى الخطئ .. المخابرات لو كانت عارفه اللى هايحصل من حرق للمجمع العلمى أو اللى حصل قبليه أو كده كان زمان الحاجات دى ماحصلتش بس للأسف ماكنش فى أى علم للمخابرات عشان كده حصل اللى حصل!!

اولا المخابرات دي مش نيابه اي حاجه هتكتشفها هتعلن عنها

ثانيا في اشياء بتكتشف مبيتعلنش عنها وبيكتفي بالاشاره الي ايادي خارجيه

لاسباب ممكن اي حد بيفكر يتوقع ما هي هذه الاسباب

اولها ممكن المخابرات تكشف ان في رجال اعمال متورطين في هذه الاعمال

والاعلان عنهم مش وقته دلوقتي لانك بكدا ممكن تضرب الاقتصاد والاستثمار

ثانيها كشف تورط دول مثل امريكا واسرائيل وبالتالي يترتب علي ذلك قطع علاقات بدول

ومينفعش المجلس يقطع علاقات بدول في الوقت ده

لاننا بنسعي ان احنا نوطد علاقتنا بدول مش نقطعها

...

طب الأحسن أن أجهزة المخابرات (المجلس العسكرى /الحكومه) تكشف عن الحقايق دى وتكسب شعبها ولا ماتكشفهاش وتخسر شعبها زى مابيحصل الاوقات دى وتكسب أمريكا أ, غيرها..؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
misry

مـــلازم
مـــلازم



الـبلد :
العمر : 30
المهنة : طبيب أسنان
المزاج : رايق
التسجيل : 27/04/2011
عدد المساهمات : 610
معدل النشاط : 431
التقييم : 3
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 18:09

الحكمة هي ::: أن تفعل الشيء المناسب في الوقت المناسب وبالطريقة المناسبة

وده أساس عمل أي جهاز أمني ...

وعلى فكرة ... المكلف بالملف الداخلي الامن الوطني مش المخابرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Why Not

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 22
التسجيل : 31/08/2011
عدد المساهمات : 1486
معدل النشاط : 1130
التقييم : 93
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 18:14

@xDark xSoul كتب:
@Why Not كتب:


اولا المخابرات دي مش نيابه اي حاجه هتكتشفها هتعلن عنها

ثانيا في اشياء بتكتشف مبيتعلنش عنها وبيكتفي بالاشاره الي ايادي خارجيه

لاسباب ممكن اي حد بيفكر يتوقع ما هي هذه الاسباب

اولها ممكن المخابرات تكشف ان في رجال اعمال متورطين في هذه الاعمال

والاعلان عنهم مش وقته دلوقتي لانك بكدا ممكن تضرب الاقتصاد والاستثمار

ثانيها كشف تورط دول مثل امريكا واسرائيل وبالتالي يترتب علي ذلك قطع علاقات بدول

ومينفعش المجلس يقطع علاقات بدول في الوقت ده

لاننا بنسعي ان احنا نوطد علاقتنا بدول مش نقطعها

...

طب الأحسن أن أجهزة المخابرات (المجلس العسكرى /الحكومه) تكشف عن الحقايق دى وتكسب شعبها ولا ماتكشفهاش وتخسر شعبها زى مابيحصل الاوقات دى وتكسب أمريكا أ, غيرها..؟؟

مش حكاية مكسب امريكا

ولكن معاداة امريكا في هذا الوقت اي انه تعجل الحصار علي مصر خاصة وانا اردي ان الحصار سيتم عاجلا ام اجلا

ويجب ان نكسب الوقت وخصوصا انه يجب ان لا نعتمد علي الدول العربيه

علي راي المثل المتغطي بالدول العربيه عريان

...

...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 18:46

@Why Not كتب:
@xDark xSoul كتب:


طب الأحسن أن أجهزة المخابرات (المجلس العسكرى /الحكومه) تكشف عن الحقايق دى وتكسب شعبها ولا ماتكشفهاش وتخسر شعبها زى مابيحصل الاوقات دى وتكسب أمريكا أ, غيرها..؟؟

مش حكاية مكسب امريكا

ولكن معاداة امريكا في هذا الوقت اي انه تعجل الحصار علي مصر خاصة وانا اردي ان الحصار سيتم عاجلا ام اجلا

ويجب ان نكسب الوقت وخصوصا انه يجب ان لا نعتمد علي الدول العربيه

علي راي المثل المتغطي بالدول العربيه عريان

...

...

ايران قطعت علاقتها مع أمريكا ولم تحاصر ايران ولم تقف المعيشه هناك ولم يحدث أى شئ بل بالعكس حدث أن بنوا مفاعلاتهم النوويه بأنفسهم وبمساعده تقنيه طبعا من الروس وماعدش حاجه ويصنعوا سلاح نووى هذا ما استفدوه من مقاطعة أمريكا وأخيرا سمعنا عن اسقاط الطائره الأمريكيه بالحرب الاليكترونيه عن طريق التشويش عليها وبدل من أن تهبط فى أفغانستان هبطت فى أيران
سيبك من اللى بيقول ان ايران ضعيفه بكره هايت..... منها ...

والله ان كان هذا ما سيحدث لنا من مقاطعة أمريكا ومن الافصاح عن كل ما يحدث للشعب فأنا موافق

أما بخصوص الدول العربيه فالمتغطى بها مش متغطى خالص أساسا ولن يصلح لهم حال الا اذا قاموا بثورات على حكامهم وأنا أستبعد هذا أن يحدث الا بعد أن ينبض بترولهم ويندموا على عدم بناء قاعده صناعيه ضخمه يعتمد عليها بعد جفاف الذهب الأسود ...أما قطر خصوصا فأنا لو رئيس مصر هاخطف أمير قطر وأعوانه وأضربه بصاروخ نووى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Why Not

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 22
التسجيل : 31/08/2011
عدد المساهمات : 1486
معدل النشاط : 1130
التقييم : 93
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 18:50

@xDark xSoul كتب:
@Why Not كتب:


مش حكاية مكسب امريكا

ولكن معاداة امريكا في هذا الوقت اي انه تعجل الحصار علي مصر خاصة وانا اردي ان الحصار سيتم عاجلا ام اجلا

ويجب ان نكسب الوقت وخصوصا انه يجب ان لا نعتمد علي الدول العربيه

علي راي المثل المتغطي بالدول العربيه عريان

...

...

ايران قطعت علاقتها مع أمريكا ولم تحاصر ايران ولم تقف المعيشه هناك ولم يحدث أى شئ بل بالعكس حدث أن بنوا مفاعلاتهم النوويه بأنفسهم وبمساعده تقنيه طبعا من الروس وماعدش حاجه ويصنعوا سلاح نووى هذا ما استفدوه من مقاطعة أمريكا وأخيرا سمعنا عن اسقاط الطائره الأمريكيه بالحرب الاليكترونيه عن طريق التشويش عليها وبدل من أن تهبط فى أفغانستان هبطت فى أيران
سيبك من اللى بيقول ان ايران ضعيفه بكره هايت..... منها ...

والله ان كان هذا ما سيحدث لنا من مقاطعة أمريكا ومن الافصاح عن كل ما يحدث للشعب فأنا موافق

أما بخصوص الدول العربيه فالمتغطى بها مش متغطى خالص أساسا ولن يصلح لهم حال الا اذا قاموا بثورات على حكامهم وأنا أستبعد هذا أن يحدث الا بعد أن ينبض بترولهم ويندموا على عدم بناء قاعده صناعيه ضخمه يعتمد عليها بعد جفاف الذهب الأسود ...أما قطر خصوصا فأنا لو رئيس مصر هاخطف أمير قطر وأعوانه وأضربه بصاروخ نووى

فرق كبييييييييييييييييييييييير بين ايران ومصر

تذكر ان مصر لو انهارت انهار العالم العربي

ولكن ايران لو انهارت امريكا هتخسر فلوس تسليح الخليج

...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 19:15

@Why Not كتب:
@xDark xSoul كتب:


ايران قطعت علاقتها مع أمريكا ولم تحاصر ايران ولم تقف المعيشه هناك ولم يحدث أى شئ بل بالعكس حدث أن بنوا مفاعلاتهم النوويه بأنفسهم وبمساعده تقنيه طبعا من الروس وماعدش حاجه ويصنعوا سلاح نووى هذا ما استفدوه من مقاطعة أمريكا وأخيرا سمعنا عن اسقاط الطائره الأمريكيه بالحرب الاليكترونيه عن طريق التشويش عليها وبدل من أن تهبط فى أفغانستان هبطت فى أيران
سيبك من اللى بيقول ان ايران ضعيفه بكره هايت..... منها ...

والله ان كان هذا ما سيحدث لنا من مقاطعة أمريكا ومن الافصاح عن كل ما يحدث للشعب فأنا موافق

أما بخصوص الدول العربيه فالمتغطى بها مش متغطى خالص أساسا ولن يصلح لهم حال الا اذا قاموا بثورات على حكامهم وأنا أستبعد هذا أن يحدث الا بعد أن ينبض بترولهم ويندموا على عدم بناء قاعده صناعيه ضخمه يعتمد عليها بعد جفاف الذهب الأسود ...أما قطر خصوصا فأنا لو رئيس مصر هاخطف أمير قطر وأعوانه وأضربه بصاروخ نووى

فرق كبييييييييييييييييييييييير بين ايران ومصر

تذكر ان مصر لو انهارت انهار العالم العربي

ولكن ايران لو انهارت امريكا هتخسر فلوس تسليح الخليج

...


بالطبع مصر لو انهارت العرب كلهم هايت...قصدى هاينهاروا هم كمان ..وماحدش يقدر يقول غير كده

وأحب أقول للأخ الخليجى اللى قيمنى سالب بسبب المشاركه اللى قبل دى لو أنت دكر وشارب من .. أمك ادخل وناقش أنما أنت مش عارف هاتدخل تقول ايه عشان كلامنا صح ..الملوك بيسكتوكوا بالفلوس عشان كده أنتوا من غير العماله الاجنبيه أو العربيه أو المصريه ماكنتوش هاتعرفوا تنيلوا حاجه ..
يا أخى دا الدكاتره أجانب أكترهم عرب ومصريين المدرسيين أجانب عرب العماله فى الانشاءات والبناء معظمها مصرى وأجنبى
قواعد أجنبيه فى بلادكوا عشان تحميكوا ... أنا سمعت أن طيرانكوا بيطير عليه طياريين أجانب ..؟؟؟؟

ادخل وناقش واسترجل واشرب بيرل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
pilot

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 16/10/2011
عدد المساهمات : 763
معدل النشاط : 679
التقييم : 11
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 20:15

11 :sm 128 11: 11 11 11
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
batdrakola

رائـــد
رائـــد



الـبلد :
المهنة : بتعلم فى حب مصر
المزاج : فداكى روحى يا مصر
التسجيل : 30/04/2011
عدد المساهمات : 918
معدل النشاط : 879
التقييم : 24
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 20:18

الحمد لله و مبروك للأمن القومى حفظهم الله ورعاهم لحماية الوطن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 20:32

شكرا لكماعلى المشاركه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Why Not

عقـــيد
عقـــيد



الـبلد :
العمر : 22
التسجيل : 31/08/2011
عدد المساهمات : 1486
معدل النشاط : 1130
التقييم : 93
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 20:35

@xDark xSoul كتب:
@Why Not كتب:


فرق كبييييييييييييييييييييييير بين ايران ومصر

تذكر ان مصر لو انهارت انهار العالم العربي

ولكن ايران لو انهارت امريكا هتخسر فلوس تسليح الخليج

...


بالطبع مصر لو انهارت العرب كلهم هايت...قصدى هاينهاروا هم كمان ..وماحدش يقدر يقول غير كده

وأحب أقول للأخ الخليجى اللى قيمنى سالب بسبب المشاركه اللى قبل دى لو أنت دكر وشارب من .. أمك ادخل وناقش أنما أنت مش عارف هاتدخل تقول ايه عشان كلامنا صح ..الملوك بيسكتوكوا بالفلوس عشان كده أنتوا من غير العماله الاجنبيه أو العربيه أو المصريه ماكنتوش هاتعرفوا تنيلوا حاجه ..
يا أخى دا الدكاتره أجانب أكترهم عرب ومصريين المدرسيين أجانب عرب العماله فى الانشاءات والبناء معظمها مصرى وأجنبى
قواعد أجنبيه فى بلادكوا عشان تحميكوا ... أنا سمعت أن طيرانكوا بيطير عليه طياريين أجانب ..؟؟؟؟

ادخل وناقش واسترجل واشرب بيرل

ماشي بس برضو

لا تقارن وضع ايران بوضع مصر

ايران بتفيد اكتر ما بضر

لكن مصر لما بتفوق بتقلب الدنيا "بدون مبالغه"

مصر عند امريكا هيا الصيد الثمين

....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
xDark xSoul

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : CiVilian Eng
المزاج : أنا بدح .... أدعيلى
التسجيل : 18/09/2011
عدد المساهمات : 457
معدل النشاط : 493
التقييم : 2
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: مخابراتنا رجعت يا رجاااله   الثلاثاء 27 ديسمبر 2011 - 21:25

@Why Not كتب:
@xDark xSoul كتب:



بالطبع مصر لو انهارت العرب كلهم هايت...قصدى هاينهاروا هم كمان ..وماحدش يقدر يقول غير كده

وأحب أقول للأخ الخليجى اللى قيمنى سالب بسبب المشاركه اللى قبل دى لو أنت دكر وشارب من .. أمك ادخل وناقش أنما أنت مش عارف هاتدخل تقول ايه عشان كلامنا صح ..الملوك بيسكتوكوا بالفلوس عشان كده أنتوا من غير العماله الاجنبيه أو العربيه أو المصريه ماكنتوش هاتعرفوا تنيلوا حاجه ..
يا أخى دا الدكاتره أجانب أكترهم عرب ومصريين المدرسيين أجانب عرب العماله فى الانشاءات والبناء معظمها مصرى وأجنبى
قواعد أجنبيه فى بلادكوا عشان تحميكوا ... أنا سمعت أن طيرانكوا بيطير عليه طياريين أجانب ..؟؟؟؟

ادخل وناقش واسترجل واشرب بيرل

ماشي بس برضو

لا تقارن وضع ايران بوضع مصر

ايران بتفيد اكتر ما بضر

لكن مصر لما بتفوق بتقلب الدنيا "بدون مبالغه"

مصر عند امريكا هيا الصيد الثمين

....


احنا لو معانا امكانيات زى ايران نفط وكده يعنى .... كان زمانا فى السحااااااااااب

ربك ييسر ان شاء الله وهانبقى فى أحسن وأحسن ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

مخابراتنا رجعت يا رجاااله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام العسكريـــة :: الصور والأفلام العسكرية - Photos & Videos-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين