أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى - صفحة 5

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

  اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
كاتب الموضوعرسالة
cloudxstrif

عريـــف أول
عريـــف أول



الـبلد :
التسجيل : 10/09/2011
عدد المساهمات : 131
معدل النشاط : 175
التقييم : 5
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   الجمعة 30 سبتمبر 2011 - 13:51

@AdhamAnwar كتب:
@cloudxstrif كتب:
المشكلة هي لما تريد دول المجلس أنضمام مصر أن كان لتحجيم دور مصر وتسليم رقبتنا للامريكان لا يبقى أيران أرحم بكتير

انتا زعلان للبيقوله شيخ الازهر ده ملهاش دعوة بده و ان رايك ده بيدل على انك موافق على سب الصحابة
أخي أنا مش زعلان من شيخ الازهر بالعكس أنا فرحان أنة بيقوم بدورة في توعية المسلمين حتى لا تنحرف العقيدة لاكن أنا بقارن ما بين أخف الشرين ما بين أمريكا و أيران يبقى أيران ارحم على الاقل ممكن نتفاهم معاهم على مبداء المصلحة لاكن الامريكان ما بيدوروش على المصلحة دول بيدورو على تدمير المسلمين في كل مكان على أساس أن أحنا الخطر الاكبر على البشرية و أن أحنا هنفضل اعدائهم ليوم الدين والمثل بيقول أنا و أخويا على أبن عمي وأنا و ابن عمي على الغريب يعني أحنا و أخونا العرب و الخليجة على أيران و أحنا كلنا على الامريكان ودية وجهة نظري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
elbadry1985

نقـــيب
نقـــيب



الـبلد :
المهنة : محاسب
المزاج : الحمد لله
التسجيل : 18/04/2011
عدد المساهمات : 873
معدل النشاط : 829
التقييم : 9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   الجمعة 30 سبتمبر 2011 - 14:17

تم نفى الخبر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
hopa822000

عريـــف
عريـــف



الـبلد :
التسجيل : 05/01/2009
عدد المساهمات : 88
معدل النشاط : 148
التقييم : 1
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   الجمعة 30 سبتمبر 2011 - 14:46

ولماذا الان ؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fawzy

خبير استراتيجي
خبير استراتيجي



الـبلد :
العمر : 37
المهنة : الادارة
المزاج : Rothmans
التسجيل : 19/08/2007
عدد المساهمات : 1959
معدل النشاط : 518
التقييم : 48
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   الجمعة 7 أكتوبر 2011 - 20:58

@مسجل خطر كتب:
أعتقد أن هذا الطلب غير صائب وغير حكيم فلن تقدم مصر شيئاً لدول الخليج فمصر الآن في اضعف حالتها وستكون عالة على بقية دول المجلس فمشاكلها الإقتصادية كبيرة تنوح تحت وطئة الديون وكذلك عسكرياً فمصر محاطة بالأعداء من جميع الجهات وستدخلنا في مشاكلها المستقبلية إن تم هذا الإنضمام وسنتحمل أعباء نحن في غنى عنها ,,,
مصر لن تستقر الإ بعد عشر سنين على أقل تقدير ولا يحتاج المجلس دولة ضعيفة في هذا الوقت

كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اعدام ميت

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المزاج : ربى الله .... وليس امريكا
التسجيل : 05/03/2011
عدد المساهمات : 3728
معدل النشاط : 3221
التقييم : 167
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 8:34

@Fawzy كتب:
@مسجل خطر كتب:
أعتقد أن هذا الطلب غير صائب وغير حكيم فلن تقدم مصر شيئاً لدول الخليج فمصر الآن في اضعف حالتها وستكون عالة على بقية دول المجلس فمشاكلها الإقتصادية كبيرة تنوح تحت وطئة الديون وكذلك عسكرياً فمصر محاطة بالأعداء من جميع الجهات وستدخلنا في مشاكلها المستقبلية إن تم هذا الإنضمام وسنتحمل أعباء نحن في غنى عنها ,,,
مصر لن تستقر الإ بعد عشر سنين على أقل تقدير ولا يحتاج المجلس دولة ضعيفة في هذا الوقت

كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................



كل شيئن انكشفن و بان !

كده يا حاج فوزى انتا قطعت الشورت فى الكمين !

رسالة موجهه/ ياريت الاخوة الاعداء اللى بيحقدوا على مصر

وعايزين يعملوا مصريين يروحوا الاول لمحلل عقلى يقيس مستوى ذكائهم

قبل ما يعملوا نفسهم مصريين بطريقة ( أنا مش عارفنى )

ويتحولوا الى مادة كوميدية للأعضاء المصريين !
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsem55

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 21
المزاج : متشائم من المستقبل
التسجيل : 09/04/2011
عدد المساهمات : 1115
معدل النشاط : 1165
التقييم : 11
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 10:43

@اعدام ميت كتب:
@Fawzy كتب:


كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................




كل شيئن انكشفن و بان !

كده يا حاج فوزى انتا قطعت الشورت فى الكمين !

رسالة موجهه/ ياريت الاخوة الاعداء اللى بيحقدوا على مصر

وعايزين يعملوا مصريين يروحوا الاول لمحلل عقلى يقيس مستوى ذكائهم

قبل ما يعملوا نفسهم مصريين بطريقة ( أنا مش عارفنى )

ويتحولوا الى مادة كوميدية للأعضاء المصريين !





معروف أصلاَ يا أعدام أن الغباء ده لا يمكن أنه يكون من عندنا أبداَ



ده حاجه من الأتنين



يا أما أهبل وسط الزحمه و عامل نفسه مصري

يا أما مريض نفسياَ و أنا في الحاله دي أنصحه أن ياخد قرص في (كيف تكون جدير بمصر) و دي للمستويات العاليه بس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
مسجل خطر

جــندي



الـبلد :
المهنة : خارج على القانون
المزاج : سيء دوماً
التسجيل : 21/09/2011
عدد المساهمات : 23
معدل النشاط : 10
التقييم : -7
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 13:23

@Fawzy كتب:
@مسجل خطر كتب:
أعتقد أن هذا الطلب غير صائب وغير حكيم فلن تقدم مصر شيئاً لدول الخليج فمصر الآن في اضعف حالتها وستكون عالة على بقية دول المجلس فمشاكلها الإقتصادية كبيرة تنوح تحت وطئة الديون وكذلك عسكرياً فمصر محاطة بالأعداء من جميع الجهات وستدخلنا في مشاكلها المستقبلية إن تم هذا الإنضمام وسنتحمل أعباء نحن في غنى عنها ,,,
مصر لن تستقر الإ بعد عشر سنين على أقل تقدير ولا يحتاج المجلس دولة ضعيفة في هذا الوقت

كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................






من قال إنني مصري هل إدعيت هذا ؟!

الإ إذا ظننت أن كل مسجلي الخطر وأصحاب السوابق هم فقط في مصر ومنبعهم هناك فهذا شأن أخر

ثم إقرارك بإن ماقلته حقيقة يكفيني في هذا الرد

صدقتي وأقولها لك صادقاً ولايجبرني شيئاً على قول هذا لن تحب مصر بقدري ولن تعرف من هي مصر العروبة مثلي ,,,
أنا عربي لاأعترف بالحدود وسأنتقد كل يحاول أن يفرق بين دولة وأخري وللأسف كان مقدر لأبناء النيل أن يكونوا الأوائل

يجب على أبناء النيل أن تتمثل هذه الأبيات دوماً أمام أعينهم فهم أكثر الأعضاء هجوماً وتخويناً للاخرين وهم يقوموا بما أقوم به الآن وأثار ضغينتكم ,,,

لسانك لا تذكر به عورة امرئ ......... فكلك عورات و للناس ألسن
و عينك إن أبدت إليك معايباً ......... فصنها و قل يا عين للناس أعين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اعدام ميت

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المزاج : ربى الله .... وليس امريكا
التسجيل : 05/03/2011
عدد المساهمات : 3728
معدل النشاط : 3221
التقييم : 167
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 14:59

@مسجل خطر كتب:
@Fawzy كتب:


كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................








من قال إنني مصري هل إدعيت هذا ؟!

الإ إذا ظننت أن كل مسجلي الخطر وأصحاب السوابق هم فقط في مصر ومنبعهم هناك فهذا شأن أخر

ثم إقرارك بإن ماقلته حقيقة يكفيني في هذا الرد

صدقتي وأقولها لك صادقاً ولايجبرني شيئاً على قول هذا لن تحب مصر بقدري ولن تعرف من هي مصر العروبة مثلي ,,,
أنا عربي لاأعترف بالحدود وسأنتقد كل يحاول أن يفرق بين دولة وأخري وللأسف كان مقدر لأبناء النيل أن يكونوا الأوائل

يجب على أبناء النيل أن تتمثل هذه الأبيات دوماً أمام أعينهم فهم أكثر الأعضاء هجوماً وتخويناً للاخرين وهم يقوموا بما أقوم به الآن وأثار ضغينتكم ,,,

لسانك لا تذكر به عورة امرئ ......... فكلك عورات و للناس ألسن
و عينك إن أبدت إليك معايباً ......... فصنها و قل يا عين للناس أعين

ما شاء الله

مسجلى الخطر كلهم فى مصر فعلا ...تعرف لماذا ...لأنهم لهم اسم آخر فى الدول العربية الاخرى

ثم هل يوجد فى بلدك فرع لأبو زعبل ؟!!!!!!!

اما عن حبك لمصر فهو واضح ...!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
semsem55

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 21
المزاج : متشائم من المستقبل
التسجيل : 09/04/2011
عدد المساهمات : 1115
معدل النشاط : 1165
التقييم : 11
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:02

@اعدام ميت كتب:
@مسجل خطر كتب:






من قال إنني مصري هل إدعيت هذا ؟!

الإ إذا ظننت أن كل مسجلي الخطر وأصحاب السوابق هم فقط في مصر ومنبعهم هناك فهذا شأن أخر

ثم إقرارك بإن ماقلته حقيقة يكفيني في هذا الرد

صدقتي وأقولها لك صادقاً ولايجبرني شيئاً على قول هذا لن تحب مصر بقدري ولن تعرف من هي مصر العروبة مثلي ,,,
أنا عربي لاأعترف بالحدود وسأنتقد كل يحاول أن يفرق بين دولة وأخري وللأسف كان مقدر لأبناء النيل أن يكونوا الأوائل

يجب على أبناء النيل أن تتمثل هذه الأبيات دوماً أمام أعينهم فهم أكثر الأعضاء هجوماً وتخويناً للاخرين وهم يقوموا بما أقوم به الآن وأثار ضغينتكم ,,,

لسانك لا تذكر به عورة امرئ ......... فكلك عورات و للناس ألسن
و عينك إن أبدت إليك معايباً ......... فصنها و قل يا عين للناس أعين

ما شاء الله

مسجلى الخطر كلهم فى مصر فعلا ...تعرف لماذا ...لأنهم لهم اسم آخر فى الدول العربية الاخرى

ثم هل يوجد فى بلدك فرع لأبو زعبل ؟!!!!!!!

اما عن حبك لمصر فهو واضح ...!!



واضح أوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
prog_ahmed

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
المهنة : عبد الله
التسجيل : 24/09/2011
عدد المساهمات : 492
معدل النشاط : 538
التقييم : 7
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:09

@مسجل خطر كتب:
@Fawzy كتب:


كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................








من قال إنني مصري هل إدعيت هذا ؟!

الإ إذا ظننت أن كل مسجلي الخطر وأصحاب السوابق هم فقط في مصر ومنبعهم هناك فهذا شأن أخر

ثم إقرارك بإن ماقلته حقيقة يكفيني في هذا الرد

صدقتي وأقولها لك صادقاً ولايجبرني شيئاً على قول هذا لن تحب مصر بقدري ولن تعرف من هي مصر العروبة مثلي ,,,
أنا عربي لاأعترف بالحدود وسأنتقد كل يحاول أن يفرق بين دولة وأخري وللأسف كان مقدر لأبناء النيل أن يكونوا الأوائل

يجب على أبناء النيل أن تتمثل هذه الأبيات دوماً أمام أعينهم فهم أكثر الأعضاء هجوماً وتخويناً للاخرين وهم يقوموا بما أقوم به الآن وأثار ضغينتكم ,,,

لسانك لا تذكر به عورة امرئ ......... فكلك عورات و للناس ألسن
و عينك إن أبدت إليك معايباً ......... فصنها و قل يا عين للناس أعين



سيبوه يا رجاله مزاجه سىْ على طول
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cloudxstrif

عريـــف أول
عريـــف أول



الـبلد :
التسجيل : 10/09/2011
عدد المساهمات : 131
معدل النشاط : 175
التقييم : 5
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:09

مسجل خطر تاني هو أنت مفيش فيدة فيك أنا على فكرة متابعك وبقراء كل ردودك كلها ردود تزرع بيها الفتنة ودائما بتقلل من قيمة مصر ومكانتها ودائما بتتهم مصر بأن جيشها ضعيف مع العلم أن مصر اقوى دولة في الدول العربية كلها و طالما كانت دعم للاسلام والمسلمين و كانت ولا تزال أرض الكنانة فأتقي الله يا أخي ولا نحتاج لردودك وردود امثالك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cloudxstrif

عريـــف أول
عريـــف أول



الـبلد :
التسجيل : 10/09/2011
عدد المساهمات : 131
معدل النشاط : 175
التقييم : 5
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:15

يا اخوان مسجل خطر دة لا يتحلى بأي درجة من الاخلاق ما حدش يرد علية وعلى ردودة المستفزة دة استحالة يكون مسلم وأن كان فهو لا يتحلى بأخلاق المسلمين يزرع الفتنة بين المصريين والعرب ويزرع الفتنة بين العرب وبعضهم محدش يسأل فية لحد ما نعرف هو مين وعايز اية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اعدام ميت

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المزاج : ربى الله .... وليس امريكا
التسجيل : 05/03/2011
عدد المساهمات : 3728
معدل النشاط : 3221
التقييم : 167
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :



مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:18

انظروا هنا الى مشاركته .......

مكنتش اعرف ان الاغلبية الصامتة اصبحت فئة انترناشيونال وتخطت حدود مصر !!

فقط انظروا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اقتباس:


الباشا من أبناء مبارك ولا أيه ضعيفه أيه وكلام فاضى أيه مين قال 20 سنه ده لو كان مستر مبارك حاكم كان زمان البلد ولعت


مبارك مين ياعم أنا بتاع الأغلبية الصامتة

صدقني لن تتعافا مصر قبل هذا التاريخ وسيتغير العالم من حولها وهي مكانها سر هذه الحقيقة ياسيدي التي تتعاما عنها ,,,

البحرين تحاول أن تنتشل مصر من أوضاعها بحسن نية

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وهذا رابط المشاركة

http://www.arabic-military.com/t33524p90-topic#345154

تصدق بالله انتا حطيت راس المسجلين والحرامية فى الطين

ده لو فيه مسجل شغال بطريقتك لأستطعنا تنظيف مصر

منهم فى ساعة واحدة علشان دماغهم النظيفة هتكشفهم قبل اول قلم

بص ... اعمل معرف جديد وحاول من الاول ...!!

اتعلموها بقى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
prog_ahmed

مســـاعد
مســـاعد



الـبلد :
المهنة : عبد الله
التسجيل : 24/09/2011
عدد المساهمات : 492
معدل النشاط : 538
التقييم : 7
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 15:47

@اعدام ميت كتب:
انظروا هنا الى مشاركته .......

مكنتش اعرف ان الاغلبية الصامتة اصبحت فئة انترناشيونال وتخطت حدود مصر !!

فقط انظروا

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اقتباس:


الباشا من أبناء مبارك ولا أيه ضعيفه أيه وكلام فاضى أيه مين قال 20 سنه ده لو كان مستر مبارك حاكم كان زمان البلد ولعت


مبارك مين ياعم أنا بتاع الأغلبية الصامتة

صدقني لن تتعافا مصر قبل هذا التاريخ وسيتغير العالم من حولها وهي مكانها سر هذه الحقيقة ياسيدي التي تتعاما عنها ,,,

البحرين تحاول أن تنتشل مصر من أوضاعها بحسن نية

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وهذا رابط المشاركة

http://www.arabic-military.com/t33524p90-topic#345154

تصدق بالله انتا حطيت راس المسجلين والحرامية فى الطين

ده لو فيه مسجل شغال بطريقتك لأستطعنا تنظيف مصر

منهم فى ساعة واحدة علشان دماغهم النظيفة هتكشفهم قبل اول قلم

بص ... اعمل معرف جديد وحاول من الاول ...!!

اتعلموها بقى




كان معلق عليا ده عيل دراجون ..........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Fawzy

خبير استراتيجي
خبير استراتيجي



الـبلد :
العمر : 37
المهنة : الادارة
المزاج : Rothmans
التسجيل : 19/08/2007
عدد المساهمات : 1959
معدل النشاط : 518
التقييم : 48
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى   السبت 8 أكتوبر 2011 - 17:01

@مسجل خطر كتب:
@Fawzy كتب:


كلامك وان كان واقعى لكن فيه كتير من السوداويه ...............
ما علينا وجهه نظرك وانتا حر فيها ...............
لكن تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " يبقى السكوت افضل ...............
لانك لو مش عارف قيمه مصر تبقى جاهل بتاريخها و قدراتها , و ما دمت " جاهل " يبقى بلاش تسرع و اطلاق احكام مش حتقدر تثبت واقعيتها ...................
تقصد مين بـ " تدخلنا " و " سنتحمل "..............
مين حضراتكم اللى حندخلكم و ستتحملوا .................
من انتم .......................
مش ابوزعبل دى فى مصر ولا حضرتك ضيف منور عندنا على برش ................






من قال إنني مصري هل إدعيت هذا ؟!

الإ إذا ظننت أن كل مسجلي الخطر وأصحاب السوابق هم فقط في مصر ومنبعهم هناك فهذا شأن أخر

ثم إقرارك بإن ماقلته حقيقة يكفيني في هذا الرد

صدقتي وأقولها لك صادقاً ولايجبرني شيئاً على قول هذا لن تحب مصر بقدري ولن تعرف من هي مصر العروبة مثلي ,,,
أنا عربي لاأعترف بالحدود وسأنتقد كل يحاول أن يفرق بين دولة وأخري وللأسف كان مقدر لأبناء النيل أن يكونوا الأوائل

يجب على أبناء النيل أن تتمثل هذه الأبيات دوماً أمام أعينهم فهم أكثر الأعضاء هجوماً وتخويناً للاخرين وهم يقوموا بما أقوم به الآن وأثار ضغينتكم ,,,

لسانك لا تذكر به عورة امرئ ......... فكلك عورات و للناس ألسن
و عينك إن أبدت إليك معايباً ......... فصنها و قل يا عين للناس أعين

فى مشاركة سابقة ليك بتقول انك من الاغلبية الصامتة .................
تفهم من ده ايه , انك هندى مثلا ..............
وعلى كل وجهه نظرك وانتا حر فيها زى ما قولتلك , و رغم انها واقعية الا انى لم اقر بحقيقة ما قلت لانى اراه كما قلت لك في موضوع آخر انها " تدليس " و بعض الحق المراد به باطل كما هو واضح ..................
على العموم زى ما احنا بلد العلماء فاحنا برضه بلد المسجلين و اصحاب السوابق .................
و مرة تانيه لما تقول ان مصر حتكون " عالة " او انها " دولة ضعيفة " و انتا متعرفش يبقى السكوت افضل ...............
ولسه مستنى اجابه حضرتك " من انتم " .....................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

اتصالات لضم مصر لمجلس التعاون الخليجى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 5 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام العسكريـــة :: الأخبـــار العسكريـــة - Military News-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين