أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 14:23

طبعا كلنا عارفين موضوع الطيارة الي اخترقت حاجز الصوت انهاردة في مصر وخضت الشعب كله وعارفين ان ا عمليات اختراق الصوت اتكررت اكتر من مرة فوق القاهرة والجيزة والدلتا

والحاجة الي كلنا متأكيييييييدين منها الشعب المصري وخفة دهمه وانه مابيسيبش حاجة الا وينكت (، نكت) عليها

اتفضلو جروب علي الفيس بوك اسمه كلنا الفانتوم اللي ا كسرت حاجز الصوت

http://www.facebook.com/pages/%D9%83%D9%84%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%85-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%8A-%D9%83%D8%B3%D8%B1%D8%AA-%D8%AD%D8%A7%D8%AC%D8%B2-%D8%A7%D9%84%D8%B5%D9%88%D8%AA/198112280241471?sk=wall

وده جزء من التعليقات الي نزلت علي الموضوع ده

الى الطيار اللى اخترق حاجز الصوت وخض مصر كلها
.
.
.
.
....
.
.
.
.
تلاقى امك اللى جيبهالك



الطيارة الي اخترق حاجز الصوت وخضت مصر كلها
.
.
.
.
....
.
.
.
.



جير عادي ولا اوتوماتيك
في الاسبوع الي الاهلي ركب فيه الدوري
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
الفانتوم اخترقت الصوت



كله يعمل شير يا رجالة لزم نقف جنب الفانتوم
الراجل الي ورا الفانتوم الي كسرت حاجز الصوت
عقب كسر حاجز الصوت الاخير طالبت الجمعية العامة لحقوق الصوت شراء حاجز جديد وتركبيه بدل الي اتكسر ومنع الفانتوم من انها تطير تاني ومحاسبة المسؤلين عن كسر حاجز الصوت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
anouar20074

مقـــدم
مقـــدم



الـبلد :
العمر : 24
المهنة : Student
المزاج : 3a9lia DZ ;)
التسجيل : 30/10/2010
عدد المساهمات : 1117
معدل النشاط : 941
التقييم : 18
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 14:49

هههههههههه لو كنت تسكن مكاني لكرهت من أصوات كسر حاجز الصوت , كل يوم 3 أو 4 مرات على الاقل نسمع ذلك الصوت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
bo-7meed

مـــلازم أول
مـــلازم أول



الـبلد :
العمر : 22
المزاج : لا اله الا الله .... محمد رسول الله
التسجيل : 26/09/2009
عدد المساهمات : 736
معدل النشاط : 476
التقييم : 17
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 15:03

انا اللي كسرت الحاجز ... بس هي من امتى الفانتوم بتظهر .... فين f-16 ليه فانتوم ؟؟؟!!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 15:07

@anouar20074 كتب:
هههههههههه لو كنت تسكن مكاني لكرهت من أصوات كسر حاجز الصوت , كل يوم 3 أو 4 مرات على الاقل نسمع ذلك الصوت

عايش وضع قريب من وضعك شوية وسكان النزهة الجديدة ومساكن الشيراتون (القاهرة) عايشين وضع مشابه ليك بسبب قرب مطار القاهرة احيانا بحس اني فوق بيتنا مسار جو دولي ممكن في اي دقيقة من اليوم تسمع اصوات محركات السي130 او اي طائرة مدنية عملاقة او الطائرات الخاصة واحيانا بصحي علي صوت السي130 وفي وقت مثل ذلك العام الماضي اثناء مناورات النجم الساطع اثناء تواجدي في العمل شاهدت السي17 علي ارتفاع منخفض اثناء اقلاعها من المطار وكان الصوت رهيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب استمر مايقرب من دقيقة
وحاليا طائرة مدنية فوق بيتنا (كالعادة)
وضعي ينطبق علي سكان شارع احمد فخري و المناطق المحيطة بالنادي الاهلي ووسيتي ستارز وعباس العقاد بسبب قاعدة الماظة الجوية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
امير المصري

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : no work for dead people
المزاج : قرفان لحد مالمنتدي ينظف
التسجيل : 05/08/2008
عدد المساهمات : 4399
معدل النشاط : 3623
التقييم : 73
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 22:32


-الطيار الحق هو من يخترق حاجز الصوت ... ثم يهدأ ليخرم عجلة الانتاج
-دى الى اخدناه من الطيارين واحد خرب البلد 30 سنه والتانى داس بنزيم شويه ووقف البلد كلها على رجل
-اركب الهوا
-الطيار قفل العداد ... ده لازم يترقي لوا
-علي رأي المثل: اللي اتخرم يتصلح
-ما هو مش عشان خرمت حاجز الصوت تخرم لنا دماغنا بقى
-خطاب السادات بعد كسر حاجز الصوت : الأخوة والأخوات، أبناء الشعب الكرام،
حادث بسيط فوق المعادي، طيارة مواطن كسرت على طيارة مواطن تاني، وواضح إن
المواطن مكنش لابس هدومه، يقوم الإعلام يصورها على إنها كسر لحاجز الصوت،
ويعملوا من الموضوع فتنة طائفية
-إتفضل إرجع صلحوا زي ما خرمتوا ..مش بعيد تكون إنتا اللي خرمت طبقة الأوزون
-من الشعب المصرى للطيار إللى إخترق حاجز الصوت ... تلاقي امك الي جايبهالك
-من النهارده مفيش حاجز....انا الحاجز
-كلنا حاجز الصوت
- هننزل يوم 8 نخترق حاجز الصوت برضه
-ممكن نرفع عالطيار قضية هتك عرض الصوت





-احنا آسفين يا حاجز الصوت
-عاجل: فشر | اهالى حاجز الصوت يقولون ان الطيار عرض عليهم عملية ترقيع لحاجز الصوت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
AK47M60

عمـــيد
عمـــيد



الـبلد :
العمر : 24
التسجيل : 29/04/2011
عدد المساهمات : 1838
معدل النشاط : 1259
التقييم : 33
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 23:19

فى 5 ساعات بس لحقوا يعملوا ده كله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nanotavano

مـــلازم
مـــلازم



الـبلد :
المزاج : راااااااااااايق
التسجيل : 30/06/2010
عدد المساهمات : 668
معدل النشاط : 486
التقييم : 9
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها   الأربعاء 6 يوليو 2011 - 23:32

@امير المصري كتب:

-الطيار الحق هو من يخترق حاجز الصوت ... ثم يهدأ ليخرم عجلة الانتاج
-دى الى اخدناه من الطيارين واحد خرب البلد 30 سنه والتانى داس بنزيم شويه ووقف البلد كلها على رجل
-اركب الهوا
-الطيار قفل العداد ... ده لازم يترقي لوا
-علي رأي المثل: اللي اتخرم يتصلح
-ما هو مش عشان خرمت حاجز الصوت تخرم لنا دماغنا بقى
-خطاب السادات بعد كسر حاجز الصوت : الأخوة والأخوات، أبناء الشعب الكرام،
حادث بسيط فوق المعادي، طيارة مواطن كسرت على طيارة مواطن تاني، وواضح إن
المواطن مكنش لابس هدومه، يقوم الإعلام يصورها على إنها كسر لحاجز الصوت،
ويعملوا من الموضوع فتنة طائفية
-إتفضل إرجع صلحوا زي ما خرمتوا ..مش بعيد تكون إنتا اللي خرمت طبقة الأوزون
-من الشعب المصرى للطيار إللى إخترق حاجز الصوت ... تلاقي امك الي جايبهالك
-من النهارده مفيش حاجز....انا الحاجز
-كلنا حاجز الصوت
- هننزل يوم 8 نخترق حاجز الصوت برضه
-ممكن نرفع عالطيار قضية هتك عرض الصوت





-احنا آسفين يا حاجز الصوت
-عاجل: فشر | اهالى حاجز الصوت يقولون ان الطيار عرض عليهم عملية ترقيع لحاجز الصوت
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه احنا شعب نكته والله فى المصايب والظروف الصعبه بنبقى رايقيين
تقييم يا امير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

شعب مايفتش حاجة الا وينكت عليها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام غير العسكريـــة :: تواصل الأعضاء-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين