أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، اذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بالاطلاع على القوانين بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة المواضيع التي ترغب.

اين المخابرات المصرية؟ - صفحة 2

حفظ البيانات؟
الرئيسية
التسجيل
الدخول
فقدت كلمة المرور
القوانين
البحث فى المنتدى



الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | .
 

 اين المخابرات المصرية؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
fire storm

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : مخرج
المزاج : متعصب عنيد قوى
التسجيل : 24/11/2010
عدد المساهمات : 2488
معدل النشاط : 2423
التقييم : 75
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الخميس 31 مارس 2011 - 5:23

@dr_mohamed كتب:
اسالتك مش مريحاني اساسا ياكاتب الموضوع
بعد اذنك اشرحلى اكتر؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
qmemo

جــندي



الـبلد :
التسجيل : 09/02/2011
عدد المساهمات : 26
معدل النشاط : 12
التقييم : 1
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الجمعة 1 أبريل 2011 - 9:22

@dr_mohamed كتب:
اسالتك مش مريحاني اساسا ياكاتب الموضوع


معلش يعنى, سيبه يسأل اخطر الأسئلة, انت اساسا عندك منصب ترد منه؟ مفتكرش!

يبقى الموضوع خلاصته ..... عيان بي........ فى ميت

اسف على التعبير بس صدقنى دى الحقيقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دكتور اوسكر

عريـــف أول
عريـــف أول



الـبلد :
التسجيل : 01/04/2011
عدد المساهمات : 178
معدل النشاط : 123
التقييم : 5
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 0:41

هو يقصد انه يريد ان نقفد ثقتنا بالمخابرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fire storm

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : مخرج
المزاج : متعصب عنيد قوى
التسجيل : 24/11/2010
عدد المساهمات : 2488
معدل النشاط : 2423
التقييم : 75
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 8:06

@qmemo كتب:
@dr_mohamed كتب:
اسالتك مش مريحاني اساسا ياكاتب الموضوع


معلش يعنى, سيبه يسأل اخطر الأسئلة, انت اساسا عندك منصب ترد منه؟ مفتكرش!

يبقى الموضوع خلاصته ..... عيان بي........ فى ميت

اسف على التعبير بس صدقنى دى الحقيقة
ولما انت مش عارف بترد ليه؟؟؟؟؟؟؟
السؤال ده للفاهمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
qmemo

جــندي



الـبلد :
التسجيل : 09/02/2011
عدد المساهمات : 26
معدل النشاط : 12
التقييم : 1
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 10:21

@fire storm

مش ملاحظ حتى الكلمة اللى انت قلتها؟ الفاهمين! هو حد فاهم فى المخابرات إلا اللى فى المخابرات؟ لو فيه حد من بره فاهم فى شغلهم, يبقى العالم دى بتهجص!



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fire storm

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : مخرج
المزاج : متعصب عنيد قوى
التسجيل : 24/11/2010
عدد المساهمات : 2488
معدل النشاط : 2423
التقييم : 75
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 10:52

@qmemo كتب:
@fire storm

مش ملاحظ حتى الكلمة اللى انت قلتها؟ الفاهمين! هو حد فاهم فى المخابرات إلا اللى فى المخابرات؟ لو فيه حد من بره فاهم فى شغلهم, يبقى العالم دى بتهجص!



الفاهمين يعنى على مستوى من النقاش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
qmemo

جــندي



الـبلد :
التسجيل : 09/02/2011
عدد المساهمات : 26
معدل النشاط : 12
التقييم : 1
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 11:25

@fire storm

صدقنى انا مستمع جدا بمنوراتك فى الكلام, الكلام هو هو و نفس المعنى, اللى فاهم فى النقاش يعنى عنده معلومة بيتناقش فيها و على اساسها!

يعنى برضه بنرجع لأصل المسالة.

كمل كمل, انا عايز اشوف مستواك فى الردود الدبلوماسية دى :D
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
fire storm

لـــواء
لـــواء



الـبلد :
المهنة : مخرج
المزاج : متعصب عنيد قوى
التسجيل : 24/11/2010
عدد المساهمات : 2488
معدل النشاط : 2423
التقييم : 75
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 11:35

يا عم يا بو الذكاوة كلها يالى ردودك مالهاش حل وبتنم عن.......بلاش احسن

انا قصد يقوم بتحليل الاحداث اللى انا ذكرتها فى الاسئلة يارب نفهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
qmemo

جــندي



الـبلد :
التسجيل : 09/02/2011
عدد المساهمات : 26
معدل النشاط : 12
التقييم : 1
الدبـــابة :
الطـــائرة :
المروحية :




مُساهمةموضوع: رد: اين المخابرات المصرية؟   الأحد 3 أبريل 2011 - 14:34

@fire storm

يخرب بيت شيطانك! انت ما بتوبش!!!

اكررلك علشان تفهم؟ عارف المثل اللى بيقول ال.... بيتعلم بالتكرار!

اكمل ما بين النص ;)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

اين المخابرات المصرية؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى الجيش العربي Arab Army Forum :: الأقســـام العسكريـــة :: المخابرات والجاسوسية - Intelligence-
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي ادارة الموقع ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر

Powered by Arab Army. Copyright © 2015

شركاؤنا: روسيا ما وراء العناوين